• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Här är jag! *vinkar*
    Jag kan lova att mitt huvud trilar oxå ner på skolbänken efter lunch. Finns inget skönare än att sova till en kemiföreläsning. :D:D:D

Va roligt ni hade idag. Trevligt!!

Nu ska jag få min skönhetssömn. SKa ju träffa grabben o shoppa.

Dröm sött tjejer!!

• Telemarkgrrl

Ska nog också gå och sova snart tror jag... Sov så gott, Muffins!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • MuffinsTönt

Morrn brudar! Här är man redan uppe. Fastän det inte finns nån skola att dra till.

Vi hade "vår" julbord en dag innan med "våra favoriter". Jag gjorde förstås sushi. Första gången faktiskt!

Hur kom jag hit? Hmm... får nog tacka (och skylla på) min kompis. Hon skulle gifta sig och hittade denna sida. Då berättade hon för mig vad man kan göra medan man planerar sitt bröllop. Sen sa hon, "Men muffins, det finns ju forumsom man kan fråga o diskutera saker. Och inte endast bröllop. Smink, skönhet o ALLT" Varför inte? Jag gick in och... fastnade! :D

Abropå min kompis... Hon har inte gift sig ännu och jag hänger här oftare än henne.

*Tack för mig*

• Snart så....

godmorgon tjejer

tack för all stöttning!! Kram på er.
    Sitter faktiskt på jobbet just, fast vet inte om jag egentligen jobbar
    Ska bara vara här ett tag så slipper jag sjukavdrag, så prata lite med er tjejer och fika klarar jag nog av
    *gääääsp*

Låter som ni hade roligt igår?
    Oms, svärmor fick faktiskt ditt snuskrim oxå hahahah hon skrattade så hon nästan började grina :D

Jessie, hur mår du idag gumman? är du hemma och vilar dig?
    Fy vet precis hur det är att må illa och hux flux är man superhungrig och då frossar man sen mår man illa igen.
    Hahahah skumt att vi båda är sugna på SALT!!!

• Snart så....

Frullan var är du? Hur har det gått?
    *håller tummarna*

• Jamsan

Hej bruttor

Lät som ni hade supermysigt igår tellis, vickan och omsan Libanesiskt är ju farligt gott... Jag hade aldrig orkat följa med, var verkligen helt slut efter intervjun igår och dessutom var jag tvungen att tvätta.

Snartis! Så du orkade dig till jobbet idag, fast du beordrades vila LOOOOVA att bara sitta och fika och ta det lugnt i såfall. Förstår att det kan kännas jobbigt med sjukavdraget. Känns det lite bättre idag?

Jessie! Du är hemma hoppas jag eftersom inte tittat in här än! Hoppas det djävulska illamåendet går över snart. PUSS

Apropå mig själv så är jag livrädd att jag kommer bli magsjuk vilken sekund som helst. Hela familjen har varit magsjuk... och jag och sambon trodde vi klarat oss men inatt vaknade han och hade feber och var spysjuk F A N jag kan inte bli sjuk nu... Hoppas jag klarar mig men jag brukar ha risig mage..
    Imorgon ska jag nämligen på stor födelsedagsfest hos en nära vän sen är det ju nyår på Söndag. Jag ska in på rean ikväll och försöka hitta nån blåsa

Ska gå och ta lite kaffe nu..

• Zozo

Jamsan - när var det intervju nr 2??? *viftar stressat med pompomarna bakom ryggen*

Omsan - neh, det är bara vart företag som stänger pa fredag av ngn anledning - sa ikväll e det HELG!!!!

... pommpommpiddom tiddelipom...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3