• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Självklart ska det vara en 8 istället för solgubben...

• viktualia

muffinsgirl - näpp! jag diskriminerar inte 031-land eftersom jag rör mig där lite då och då... det är bara det att majoriteten av trådfolket är 08-or och därför är det smidigt att ses i Sthlm!

jag har nog inte gått upp ett gram för vi har gått på evighetslånga prommisar... hi hi!

simma lugnt.. nu ska jag fylla på matförrådet... är helt hungrig!

• MuffinsTönt

Ok! Då får väl jag trippa till Sthlm nån gång.

Idag har jag varit på jakt efter en kläder till nyårsfest. Finns ju ingetning! Verkar som dem har hängt undan allt som är snyggt och kvar finns bara tråkiga plagg på rea.
    Hittade en hyfsat snygg klännig men den var alldeles för urringat. Blää för små bröst!
    Mina BT-tjejer... ni som kan allt. Hur döljer man en v-formad urring på bästa sätt?

• viktualia

Muffinsgirl - mitt svar på din fråga: Du skaffar dig en kofta eller bolero att ha över klänningen. BH med utfyllnad är en annan variant. Eller kanske bara en sjal som du draperar snyggt?!

Själv råkar jag vara skapt med jättebomber (dock ej störst i tråden) och just det problemet som du skriver om.....tjaaa det händer inte ofta....

• Telemarkgrrl

Ho ho ho *med tomteröst* och god fortsättning, tjejer!

Nu har jag äntligen landat hemma efter tre dagar med svärföräldrarna. Helt outsägligt skönt att vara hemma igen.

Jag är definitivt med på dejt imorgon. Var som helst och när som helst.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Pip!

klurigt det där med ungar och koordinering och allt... själv försöker jag hålla reda på mig själv... hi hi... det går ganska bra så här när man är ledig.

och här kommer Vickans tanke om morgondagen:

jag anländer ev tidigare på em genom att jag liftar med mina päron. tänkte ev se nån utställning - noll koll på utbudet, ska just börja surfa.

sen skulle jag gärna äta en bit och pladdra lite strunt. dricka lite vin och pladdra mer strunt.

sista förbindelsen hem går 23.10.

PUSS!

• viktualia

nu har jag yrat lite på nätet... Nordiska muséet verkar ha skojiga utställningar... och jag anländer till västerort vid 15 för att sen ta mig in till stan.

går så småningom gärna till nåt vattenhål nära centralen så att jag får nära till tåget!

vad säger Telestubben?!? Och Omsan?!? Har ni somnat båda två???

• Telemarkgrrl

Jaaaa, äta och dricka vin och pladdra strunt!

Funderar lite på ställen vi kan gå på... Just runt stationen är det ju lite tråkigt men kanske någonstans runt Scheelegatan?

• viktualia

Var tvungen att söka lite för att uppdatera min sthlmska hjärna på vilka place som ligger på Scheelegatan.... Mamas och Tapas är ju en favvo i min värld!

När kan du Stubbis?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3