• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Jag pluggar kemi. :D
    Inte alltid så jätte kul men mkt KaaaBoom! hehehe...

• Jessie76

Va snällt att jag inte behöver hoppa *urk*

Jo, nog går det över nog

*Kram* till er för att ni bryr er

Lycka till med intervjön Jams och du Fjanten - ha en mysig ledigdag då
    Och ni andra - ha en bästfjollisdag för mig oxå

• Jamsan

aha muffen ouuups muffins menar jag du sysslar med kemi.. svårt ämne.. vaddå håller ni på och spränger och sånt. shit vad häftigt i såfall.
    Så det är du som tar på dig papparollen på nyårsafton och bunkrar upp med raketer och bomber

Frullis-
    Tänker jättemycket på hur det gått för dig?? Hör av dig när du orkar, förhoppningsvis är du SUPERGLAD *hoppas hoppas*

Nu ringde stureplansjobbet och meddelade att det inte blir intervju imorgon utan nästa vecka istället. Så ni som tänkt pompomma får sovmorgon istället skönt va?

zozo-
    HOHO jobbar du?? eller har du somnat under skrivbordet

• MuffinsTönt

Heej!
    Är sååå glad. Besökte pojkvännen nyss. Fick assnygg halsband i julklapp. Läderband med pärlor i olika färger. Jättesnyggt! Det bästa är att den kommer nog passa min klänning som jag ska ha på nyårsafton. :D:D
    Och självklart blir det mysig träning. Blir så när man inte ses på en vecka.

Tyvärr så gillar jag inte raketer. Fint att se på när GP har årliga fyrverkeri uppvisning. men på kvällen stanar jag inne. Eller så går jag ut och är rädd för att få en smällar e i huvudet. Usch!

åhh.. jag går på moln nu! Var lite nervös över att han skulle ge mig en ladyshave eller nåt eftersom jag behöver det. :D

• MuffinsTönt

Just det! Tyvärr blir det inte så mkt smäll under labbarna men en hel del krasch. När man slår sönder glas och sånt (läs: dyra apparater). KUL!!! :D:D:D

• Jamsan

hola!

Kul med julklappen muffinsen. Bor inte du och pojkvännen ihop? Har ni bestämt att ni ska gifta er? Oj, det var inte meningen att låta så snokig..

Har varit på intervju nu som gick väldigt bra. Det var avslappnat för intervjukillen var sliten efter allt festande i jul. sköööööööööööönt för det var ju jag med

Kom hem och har sovit en timme mmmmmmm, men just när jag vaknade och blev kärlekskrank skulle sambon iväg på fotbollsträning

....då återstår bara att hänga på BT medan han är borta och äta saffransbiscotti..

• MuffinsTönt

Tjena!
    Nope, vi bor inte ihop. Har vart ihop mindre än ½ år. jag ska inte gifta mig ännu. Råkar bara hänga här. Det är ett ju sk*tbra ställe. Passar mig perfekt. :D

Va synd jammis. Du får la hänga här med mig. E den där saffransgrejen go?

• Jamsan

Ok muffins då är jag uppdaterad Jag måste ju fråga ut dig som tagit min plats som trådens yngling Självklart kan man hänga här utan att vara i bröllopstagen!

JAAAAAAAAAAAAA saffransbiscottisarna är bara för goda, känns som jag gått upp flera kilo sen jag bakade dom förra veckan Ska gå med i viktväktarna efter jul tror jag, idag damp det ner en sån katalog i brevlådan, kändes som ett "sign"

*smiter ut i köket och hämtar lite kakor*

• MuffinsTönt

Haha!
    Ngt sånt låter som en bra grej efter ett julbord i flera dar.
    Men jag tycker vi (jag och killen) klarar oss bra. klättrar o styrketränar o annat träning. ;):D Oj. Låter som vi bara tränar ju. hihi...

Oj.. sorry jammis. Nu kan du ju vara stora systern som ger visa råd.

• Telemarkgrrl

Hej hej, har ni gått och lagt er redan, Majsan och Muffins?!

Jag har precis kommit hem efter att träffat Vickan hela kvällen och Omsan bara en liten liten kort stund. Hade väldigt trevligt och är mätt som en julgris. Först har jag ju ätit hela julhelgen och sen hamnade Vickis och jag på en libanesisk restaurang, vi åt meze tills det kom ut genom öronen på oss.

Snartis - å stackars, hoppas du sovit hela dagen och inte oroat dig för mycket!

Jessie - å stackars dig också, hoppas illamåendet går över illa kvick!

Majsan - Vickan och jag pompommande kl 17 idag, märkte du det?! Och tack för sovmorgonen, den kan jag behöva.

Muffins - vad kul att du fick en så fin julklapp, ibland förvånar dom en dom små liven. Kemi verkar kul, det skulle jag vilja pyssla med på mitt jobb. Det enda som säger KABOOM på mitt jobb är när huvudet trillar ner på tangentbordet efter lunch.

Oms - vad KUL att du kom förbi även om det var en snabbis!

Vickan - hoppas du kom hem ordentligt! Och förlåt om jag var lite tråkigt ikväll, jag kände mig lite tråkig. Har nog överdoserat på mitt sociala umgänge i helgen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3