• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Jag pluggar kemi. :D
    Inte alltid så jätte kul men mkt KaaaBoom! hehehe...

• Jessie76

Va snällt att jag inte behöver hoppa *urk*

Jo, nog går det över nog

*Kram* till er för att ni bryr er

Lycka till med intervjön Jams och du Fjanten - ha en mysig ledigdag då
    Och ni andra - ha en bästfjollisdag för mig oxå

• Jamsan

aha muffen ouuups muffins menar jag du sysslar med kemi.. svårt ämne.. vaddå håller ni på och spränger och sånt. shit vad häftigt i såfall.
    Så det är du som tar på dig papparollen på nyårsafton och bunkrar upp med raketer och bomber

Frullis-
    Tänker jättemycket på hur det gått för dig?? Hör av dig när du orkar, förhoppningsvis är du SUPERGLAD *hoppas hoppas*

Nu ringde stureplansjobbet och meddelade att det inte blir intervju imorgon utan nästa vecka istället. Så ni som tänkt pompomma får sovmorgon istället skönt va?

zozo-
    HOHO jobbar du?? eller har du somnat under skrivbordet

• MuffinsTönt

Heej!
    Är sååå glad. Besökte pojkvännen nyss. Fick assnygg halsband i julklapp. Läderband med pärlor i olika färger. Jättesnyggt! Det bästa är att den kommer nog passa min klänning som jag ska ha på nyårsafton. :D:D
    Och självklart blir det mysig träning. Blir så när man inte ses på en vecka.

Tyvärr så gillar jag inte raketer. Fint att se på när GP har årliga fyrverkeri uppvisning. men på kvällen stanar jag inne. Eller så går jag ut och är rädd för att få en smällar e i huvudet. Usch!