• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Tjena!
    Har kommit hem från en låååång shoppnigdag med pojkvännen. Så mysigt! Jag köpte den svarta klänningen med mega urringning. Och ett lilafärgat linne till. Tog på mig allt för att se hur det blev. Han blev helt chockad när jag steg ur provhytten. Så snygg var jag! :D
    Men efter en hel dag så mår mina fötter blää...
    Får ge dem massage så dem blir normala tills på sön. ANNARS... :(

• viktualia

Muffinsgirl - jag tycker att det blev lite bättre och lite mindre ont i fötterna med geléinlägg i skorna.. partyfeet eller nåt sånt heter de... finns på skoaffärer..

• nenne78

vafaaan jag skrev ett toklångt inlägg och sen när jag hade skickat s hittade serverin inte sidan. F*ck!

• nenne78

jaja
    hoppas ni haft en skön jul!!!

• nenne78

åååh imorgon ska vi och städa ur fäbodstugan inför nyår och handla. nice! LÄngtar efter att få äta vår nyårsmiddag, vi åt samma ifjol och det är helt sanslöst gott! Fondue (80-talsvarning) med två sorters spett (oxfilé resp kyckling) med lite japanska doppasåser och marinader. *dreglar* finns på ICA.se

• MuffinsTönt

Aha Vickan! Du är min ängel som har just räddat min helg. :D
    Ska sticka dit imorrn o köpa. Imorrn tjejer, då ska det tränas ordentlig. Fick träningsvärk i armarna av gårdagens "träning". Hahaha!

• nenne78

ja muffinstofflan, åna där partyfeet är tokbra!! Jäklarns vad mycket längre man kan dansa med såna, å slipper känna sig som vanskapt när man tar av sig klackarna (som har fastnat i taket-)

• nenne78

åh å åhh förresten vi har bokat flyg till Thailand! LÄNGTAR!!! *tar på mig solglasögonen och... smörjer in mig med sf 150*

• viktualia

nenne78 - tjena nenneskrutt!!!! skoj att höra av dig! och hårt liv när pladdret försvann... sånt blir man så matt över... hårt liv!

själv klev jag ut från vardagsrummet och tänkte fortsätta umgås med päronen... men de hade gått o lagt sig! Före kl 20!!! Galningar!! Ungefär HUR trist som helst.. jaja... så är det att bo hemma över jul.. man får stå ut med div galenskaper. (och det finns en anledning till att de lagt sig, morsan har pga ryggbesvär hemskt ont och behöver vila!)

tur att det finns en dator att leka med!

• Jamsan

mörning

Oj, det gick jättebra igår! Nu hänger det bara på om jag får komma iväg minst en vecka i januari för att gå med den tjejen som slutar. FAN om min chef nekar till det Han kommer hit idag så jag ska ta ett snack med honom och sen ringa och berätta för det nya jobbet... JAG HOPPAS SÅ JAG DÖR att dom ska säga att jag får jobbet

Tack Zozo för fina hejaramsan
    den rymde verkligen allt, med magnojan och min fest ikväll. GRYMT!!
    och tack Tellis, du stötte inte på chefen hoppas jag

Usch när jag kom hem igår var det värsta sortens sjukstuga hemma, så nu är jag övertygad om att jag kommer bli sjuk idag istället

... och jag som shoppade massa nya grejer igår, var helt upprymd efter intervjun så jag gick loss på stan...
    *ny klänning från HM, massa mönster på och härliga klatschiga färger( lite Dileva-varning men ändå)
    *Nya skor, stövletter GRÖNA faktiskt, på rea. Hade kostat 1000 men fick dom för 380
    jippi
    *Skinnjacka midjekort, till våren. Men jag envisades med att ta på mig den redan idag, fröööööööös ihjäl på vägen
    *manikyrset (måste nog ha finare naglar om jag får nya jobbet)
    Detta plus en massa småkrafs och en hel uppsättning med apoteksprylar.

Nenne- KUL att höra ifrån dig din lilla parvel Thailand nästa åhhhhhhhhhhhhh lyllos, när åker ni??

Vickan- dina föräldrar låter som mina, riktiga sömntutor. Dom ber alltid om ursäkt när man är där och hälsar på för dom är så trötta och vill gå och lägga sig runt 9.. KUL...

näää nu måste jag nog avsluta detta långa inlägg. Nu väntar jag på chefen..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3