mörning
Oj, det gick jättebra igår! Nu hänger det bara på om jag får komma iväg minst en vecka i januari för att gå med den tjejen som slutar. FAN om min chef nekar till det
Han kommer hit idag så jag ska ta ett snack med honom och sen ringa och berätta för det nya jobbet... JAG HOPPAS SÅ JAG DÖR att dom ska säga att jag får jobbet
Tack Zozo för fina hejaramsan
den rymde verkligen allt, med magnojan och min fest ikväll. GRYMT!!
och tack Tellis, du stötte inte på chefen hoppas jag
Usch när jag kom hem igår var det värsta sortens sjukstuga hemma, så nu är jag övertygad om att jag kommer bli sjuk idag istället
... och jag som shoppade massa nya grejer igår, var helt upprymd efter intervjun så jag gick loss på stan...
*ny klänning från HM, massa mönster på och härliga klatschiga färger( lite Dileva-varning men ändå)
*Nya skor, stövletter GRÖNA faktiskt, på rea. Hade kostat 1000 men fick dom för 380
jippi
*Skinnjacka midjekort, till våren. Men jag envisades med att ta på mig den redan idag, fröööööööös ihjäl på vägen
*manikyrset (måste nog ha finare naglar om jag får nya jobbet)
Detta plus en massa småkrafs och en hel uppsättning med apoteksprylar.
Nenne- KUL att höra ifrån dig din lilla parvel
Thailand nästa åhhhhhhhhhhhhh lyllos, när åker ni??
Vickan- dina föräldrar låter som mina, riktiga sömntutor. Dom ber alltid om ursäkt när man är där och hälsar på för dom är så trötta och vill gå och lägga sig runt 9.. KUL...
näää nu måste jag nog avsluta detta långa inlägg. Nu väntar jag på chefen..