• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Hmm, om vi bara ska dricka vin så är Skybaren på Royal Viking fint! Det är ju så nära centralen som det går.

• Telemarkgrrl

Fniss, nu pratar vi om varandra.

Så Scheelegatan är inte för långt bort tycker du?

• viktualia

*fnitter*

Stubbis.. jag är online på msn... kanske blir enklare om du loggar in där också... hi hi hi...

• Telemarkgrrl

Hihi, MSN here I come...

• viktualia

Omsan - Stubben och jag har enats om lekprogram för morgondagen. Planen är besök på muséum, middag nånstans och sen barhäng på RV. Skicka ett sms när du är lös och ledig så avslöjar vi var vi är då!!

Och är det nån annan som vill haka på... tjaaa i bästa fall har ni nåt mobaljnummer till någon i gänget.. i annat fall: testa med Skybaren på RV imorrn kväll så är vi nog där....

• Jessie76

Heeej käära vänner

Nu är väl ingen här - alla är väl i Fjollträsk utan mig *snyft* *snyft*
    Meeeen, jag får väl hoppas ni har roligt

God fortsättning förresten
    Nu är man på jobbet å sliter igen, men jag vette fan hur länge jag orkar när jag mår så dåligt

• Snart så....

God fortsättning..

Jessie
    Näädå jag är här!! Fast kommer inte palla att jobba så länge jag heller.
    Sitter och väntar på att BM ska öppna så jag kan ringa. Har fått beiga flytningar med blodklumpar i :(
    Sen är jag ASTRÖTT, sovit bort juldagen & annandagen.

• Jamsan

HEJ och GOD FORTSÄTTNING

usch vad jobbigt det är att komma tillbaks till jobbet efter långledighet med massa mys med sambon och familjen

Sen är det intervju i eftermiddag igen och jag är såååå trött

Vad jobbigt gravisar att ni mår dåligt
    Har ni berättat för släkten nu i jul eller?

• viktualia

pip på er!!!

Jobbigt att jobba i mellandagarna... tycker hemskt synd om er!!! Själv har jag ledigt till 2/1 och utan det hade jag nog närmat mig den bekanta väggen....

Puss på er och Snartis - om du har ork så har du väl Omsans nummer så du kan haka på ikväll!

• Snart så....

nu har jag fått tag på BM och det är inte mkt de kan göra :(
    Beordrad vila resten av veckan, ska gå tidigare idag och vara hemma resten av veckan.
    Japp Jamsan vi skrev omsans braiga rim på julklapparna och tror att den julklappen var klart bäst för päronen och svärisrna.

Lycka till på intervjun!!! Håller tummarna från sängen idag...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3