• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Japp har bara surfat och fikat i 50 min hahahaha
    Nu är det bara 2 timmar kvar sen ska jag smita hem.

Det är inte bara för jag får sjukavdrag, vill helst slippa förklara varför jag mår dåligt. Då är det enklare att gå tidigare.
    Om detta eksalerar så vill man gärna spara på sjukdagarna in i det sista.

Mår bättre idag men fortfarande väldigt trött *gäsp*

• Snart så....

Majsan, hoppas du klarar dig från magsjuka *ryser* usch det är verkligen hemskt när man får det

• Zozo

Snartis.. hmm förstar. Jag maste be om ledigt en vecka för att rekognocera iLux.. men jag vill helst inte säga att jag ska flytta innan det är riktigt klart och jag har exakt datum och sa..

• Snart så....

zozo, näää man vill liksom att allt ska vara klart och så innan man berättar.

• Snart så....

Vad ska ni alla göra på nyår?

Själv ska vi på middag hos gamla vänner och bara ha en "lugn" kväll.
    Det är ganska skönt faktiskt att inte dricka och kunna ta bilen överallt :D

• Jamsan

zozo- intervju nr 2 blev flyttad till den 3e januari. Om du är sugen på att pompomma så är det dags imorgon bitti igen kl 9... Jag börjar bli ett intervjuproffs nu känner jag imorgon är du ju ledig också, så det är bara att packa helikopern och komma över hit

Snartis- vad skönt att du går hem redan klockan 12. BRA!

På nyår blir det middag 10 pers hemma hos en kompis. God mat och ganska mycket skumpa brukar det bli;.) Hoppas sambon blir frisk och jag inte blir sjuk bara..

• viktualia

pip på er!

Telstubben - vaddå tråkig?!? det märkte inte jag! jag hade i alla fall jätteskoj och magen hälsar att det är farligt med så där mycket vitlök.... *asgarv*

Oms - skoj att ses även om det var snabbt... RVs Skybar kan få fler besök av TOV = telestubben, omsan och Vickan - vem vill ansluta sig till TOV?!?! Kanske TJOV eller STOV eller så... ha ha ha

kram på er allihop - dags att glida iväg och vara social med en av mina goa vänner här i Ua!

• Telemarkgrrl

Go morron gomorron! Nu är man nymornad och nyknu... äsch, det var inget, glöm det. *rodnar*

Jaha, vad ska man göra med den här dagen då? Handla mat och sprit till nyår, gå en promenad eller bara ligga kvar på soffan? Ikväll ska vi iallafall på middag hemma hos en kompis, ska bli skitkul.

Nyår ja, vi ska vara hemma hos oss, två kompisar till oss kommer på middag. Det lär bli en lugn och väldigt trevlig kväll, kompisarna ska ha barn i vår så det blir åtminstone en som kan hålla koll på resten av gänget. Funderar på följande meny:
    * Gratinerad hummersoppa
    * Dubbelmarinerad oxfile med västerbottenpotatis
    * Tarte tatin

• Jamsan

men Tellis da

Här blir man ju inte lite avis.. fast nåt snusk skulle det ändå inte bli av för mig mer än att torka upp spya

Lät riktigt mysigt att gå och på promenad och inhandla nyårskalaset i lugn och ro. Jag sitter på helspänn och inbillar mig att jag börjar må illa.

Vill verkligen gå på kalas imorgon.. och träffa alla vänner

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3