• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Dom där tortyrstövlarna ja, ett utmärkt exempel på dåligt skoköp.

• Sister of the Night

God afton ladies! *höjer en kaffemugg och ler*

Trillade in och konstaterade att det går onda viskningar om uppkavlade kavajärmar och 80-stylish :D

Själv blir jag oåterkalleligt nostalgisk när jag ser filmer från då, för det är så oåterkalleligt förbi (sorry tonårskids, jag vet att ni försöker men... det blir inte samma sak riktigt)

• MuffinsTönt

Nyårsfesten på söndag är just i Haga. Vilket sammanträffande! jag tycker också om Haga. Mysig ställe att promenera runt. Jag o pojkvännen hade en av våra första dejter just där. *Fniss*

Pss... vilken tråd snackar ni om? *viskar*

• Telemarkgrrl

Åh hej Sis!

Men det är väl braaaaa att dom där tiderna är förbi!?

• Sister of the Night

Tellis

Hahaha, ja, det kanske man kan säga! Men äåndå - det är något sockerputtrigt gullenuttigt över det svunna åttiotalet som får mig att se tillbaka med ett leende.
    Känns som att det var så OSKYLDIGT, på nåt vis!

Eller så är jag bara miljöskadad av alla mesiga truliga tonårsfilmer, Can't buy me love, Maybe baby, Drömtjejen.... Aaaah, vilka filmer! :D :D :D

men jag vidhåller att det är groteskt kusligt med enooorma plastörhängen med clips *skrattar styggt*

• Sister of the Night

Jag tycker nästan att tidigt nittiotal är värre.
    Tänk er Beverly Hills där alldeles i början... Hu!

• viktualia

hm.... min puffiga rosa volangkjol från avslutningen i tredje klass sommaren 1987 får jag fortfarande rysningar av.... och i somras fanns det PRECIS sådana att köpa igen.. blääääääää riskfritt att JAG skulle köpa en sån....

• Telemarkgrrl

Men Vickan, du BEHÖVER ju inte köpa nån om du redan har en!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3