• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

JAG har i alla fall INTE sett nån med min hemska variant av snedlugg... bara hemskt fula kläder...

Elefantöron var en annan hemsk frisyr... en slags snedluggvariant fast med håret precis framför öronen.. också väldigt fult... (och lite svårare att förklara)!!!

• Telemarkgrrl

Fniss, det är kanske därför det är så svårt att trassla ut håret på morgonen?!

• Sister of the Night

Urk, de där brallorna var ingen hit... Var det inte såna MC Hameer jazzade runt i i sin video Please Hammer don't hurt 'em...? Typ 90 blankt?

Åh Vickan, rätt vad det är så dyker det upp en tokstolt unge med din gamla cementerade luggvariant :D
    Då vet du att "ur led är tiden" *asg*

Men elefantöronen tror jag jag begriper mig på ser du. Menar du inte den där frisyren som i sin eländiga helhet utgick ifrån att man liksom kammade håret vid öronen rakt utåt, mendan man sprejade sig in i ett moln värre än Londonfoggen?
    Så fick man två otroligt stiliga parabolantenner att stoltsera med (arma omvärld, de måste ju ha fått ta betäckning)

• Sister of the Night

Tellis

Haha, nu vet du ;) :D

• viktualia

Japp! Precis den frisyren menade jag!! Och som sagt ARMA OMVÄRLD!!!

min pappa avskyr rosa... hm... gissa vad jag var BESATT av.... plus att jag spelade Anna Book på högsta volym i kassettbandspelaren " det bor en ängel i mitt rum....."..

ånej... jag började frysa... gaaaa ryser verkligen...

• Telemarkgrrl

Anna Book!! Nääääeee, jag tror jag dööööööör!!

Själv lyssnade jag bara på Howard Jones och Ratata, fast det var väl när ni smårumpor gick på dagis.

• Telemarkgrrl

Sis, McHammer låter som en schysst gissning. Fast jag minns bara låter You can't touch this...

• viktualia

jag gick på dagis 82-85 och då sjöng vi "vinotsgonnatakem"

För den oinvigde heter låten: "We not gonna takem" och gruppen Twisted Sisters

Och då och då var det Hey Mickey som kom ur våra skrålande halsar...

och jag var faktiskt bara 9 år när Anna Book slog igenom... så jag anser mig vara förlåten.. hi hi hi.....

• Sister of the Night

Vickan

Den låten med Anna har jag missat. Jag tänker bara på Eva Dahlgren. Men ABC minns jag!! :) Och så hade hon ju sin genomslagshit från Solstollarna, den bara måååste ha hetat Killsnack...?

Tellis

U can't touch this! Oh YES, den minns jag :D

Men Twisted Sisters dänga var ju BRA. *Sister börjar headbanga lite lätt framför datorn, ser ut som spasmer ungefär*

Deras ROCK var också så braaaa..... *ler och fnissar förtjust*
    Sen var ju Dee Snider (Snidder, som man läste det, hehe) så ball i sina blonda lockar och råa utstrålning, hihi!

Var det någon mer än jag som var hopplöst och utsiktslöst förälskad i Limahl (Neverending Story)?

• viktualia

Anna Booklåten som jag skrev om var en MYCKET pinsam svensk cover på "There must be an angel" med Eurytmics (stavning???) URURSEL var bara förnamnet...

Och låten "Killsnack" hade jag glömt.... elände att du påminde mig.... uuuuusch......

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3