• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Haha! Hur kunde jag glömma det viktigaste. :D
    Inget direkt hångel men det var mkt puss och kram. En del var så fulla att de gick på andra som var där.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

min make är så rolig!!! vi har ägnat en stund åt div ekonomiska förehavanden.... men efter en stund gick:
    "konsten att lösa vår gemensamma ekonomi rättvist"

för hans del över i:
    "fy vad lattjo det är att skapa formler i Excel"

- vi har olika nöjen......

• MuffinsTönt

Oms
    Herregud var hemskt! Tur att ni klarade er. Jag har också vänt på dygnet, känns det som. jag har sovit halva eftermiddan. Nu är jag jätte pigg. Tur att jag har lov imorrn. :D:D
    Vi missade fyrverkerierna igår. :( Men det var kul ändå.

• MuffinsTönt

Vickan. Jag håller med din make. Jag älskar Excel just pga deras "formel-grej". :D

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan... jag berättade inte för maken att BT låg nere... orkade inte höra hans hånskratt... ha ha ha...

Han gav mig dock just uppgiften att koppla in vår nya skrivare... jag gissar att han inte tycker att BT-joxande är så viktigt... ha ha ha... jaja... mot sladdarna!

• Telemarkgrrl

Åh, vad läskigt Oms!! Vilken tur att det gick bra ändå! Jag är glad att vi bara stod på vår egen balkong och tittade på fyrverkerierna, det kändes säkert. Men det är ju inte klooookt vad folk måste lägga ut pengar på fyrverkerier, hela horisonten var helt täckt och på vår gård sköt dom upp fyrverkerier så man trodde fasaderna skulle lossna.

Men aaaarhgh, vad säger ni?! Excel, kul?? Nä, nu måste ni ha smuttat för mycket på spriten igen.

Jag vill inte strö salt i era sår men jag är ledig veckan som kommer också. Så j-a skönt om ni ursäktar språket.

• MuffinsTönt

Det var jätte trevligt. Dels för att det var jätte längesen jag själv var på en fest. Dels för att det är vår första nyår tillsammans.
    Det var så mysigt att sitta ute i balkongen insvept i en filt på hans knä. Kände mig jättevarm fastän det var 5 grader eller ngt. *smält*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3