• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Muffins... ha ha... vi hade oxfilé på vårt bröllop... stackars dig som inte var i närheten....fniss

Kul att du kände dig fin i sminket! Själv behöver jag inte anstränga mig så mycket imorgon, ska ju bara på middag hemma hos bästa kompisen med make och dotter

• Telemarkgrrl

Hej girls!!

(Så här länge har det väl aldrig varit tyst i tråden förut va? )

Nu är maten klar, champagne står på kylning och kompisarna är på ingång. Ska bli jättekul !

Ha en jättefin nyårsafton whereever you are, babes!

GOTT NYTT ÅR!!!!

• Sister of the Night

Gott Nytt År själv Tellis :)
    Och ni andra med!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Tjohoo, BT är uppe igen!

• Telemarkgrrl

Haha, Oms, det är nästan lite coolt ju att handla nyårsaftonsmiddagen på Pressbyrån!

• Telemarkgrrl

Gott nytt 2007 på er!

Jag är väldigt nöjd med min nyårsafton, god mat och trevlig sällskap. Inte ett dugg bakis idag heller.

Hur har ni andra haft det?

• viktualia

Omsan!

Nu är det ju "RÄTT" sent att komma med det här nu... men Konsum på T-Centralen brukar vara öppen vid de mest skumma tidpunkter - bara ett tips!!

Minns en gång när jag hade varit på bio och kom på att kompisen och jag var hungriga. Vi tog tbanan till T-C och handlade middagsmat på Konsum kl 22.30. Drog sedan hem till mig och lagade middag så där lagom mitt i natten.... hi hi hi hi

GOTT NYTT ÅR på er alla goa trådisar!!!!

Nyårspartyt igår var jättemysigt, var hos min bästis med familj och avnjöt ljuvlig nyårssupé!

Imorgon börjar jag jobba igen.... blääääääää!

• MuffinsTönt

Gott nytt år!!!
    Det var jättekul igår på festen. Jätte go mat och mkt alkohol.Yeah! Inte för min del då eftersom min kille tog häften av mina snaps för att jag inte skulle däck innan tolv. Det var la tur det för jag hade lite svårt att hålla balansen när jag dansade.
    Och vid tolvslaget (ungefär..) fick jag en masa champange på mig. Vilket bra start på det nya året! :D
    Sen dansade vi tills festen tog slut. Och vi tog en massa bilder.
    Usch, jag ser inte bra ut nykter och inte bättre heller som onykter .

Har haft lätt baksmälla idag. Blää...

• Telemarkgrrl

Muffins, fick du nåt hångel då?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3