• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Oj.

Det är faktiskt den! *euforisk Sister i natten*

Shit! Jag har inte sett den -eller hört den heller- sen jag var en liten flicka :)

Åh, DET DÄR tog mig tillbaka.
    Fast ska jag vara helt ärlig så såg jag bara fram till när hon rusar in - jag har nämnligen ingen fungerande högtalarfunktion på denna burk så jag ska minsann låna sambons dator senare - och lyssna och titta på ALLTIHOP! *studsar glatt*

Vad gulligt av dig! Du anar inte vad glad jag blev nu! (Sen kanske den inte är samma sak för Sister modell 2006 som för Sister 1987 - men det kvittar!) *smilar hela vägen till örsnibbarna*

• Sister of the Night

Åhå, det blir ett helt studiebsök på den där länken inser jag *skratt*

Åhå- har aldrig sett gruppen... Hur såg hon ut då?

Några som såg såååå coola ut var i varje fall tjejerna i Trance Dance, med sitt långa svartröda hår. Hihi, de tyckte jag var så sanslöst fräcka :D

fast det var ju i slutet på årtiondet det, förstås :)

• Telemarkgrrl

Hmm, jag har för mig att hon var väldigt rödhårig också men korthårig. Minns inte riktigt vad jag hade emot henne egentligen.

• Sister of the Night

Haha, här grötar vi runt i de något mindre välgrundade aversionerna hör jag :D ;) :D :D

Men *här börjar nattsyrran tänka till rejält*

*pling pling*

(Poletterna)

Då måste man ju kunna hitta Turkiets bidrag från... hm, oj, vilket år var det, typ 84-85 på den däe sidan också?
    För den gillade jag med!
    Yes, jag var en unge med många strängar på lyran, fniss fniss!

• Telemarkgrrl

Oj, nu blev jag katastroftrött. Måste genast gå och lägga mig. (Kan ha något att göra med att lilla maken ska gå och lägga sig nu och fladdrar så förföriskt med ...ähum... ögonfransarna? )

Puss och gonatt, din lilla nattuggla, Syrran! Och tack för ikväll.

• Sister of the Night

Ögonfransinviter från rara sambos/makar osv bör givetvis inte försummas ;) :D

Natti natti, tack för länken och kul att prata med dig :)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3