• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Fniss fniss, stackars Oms, satt du här alldeles ensam i natt. Inte ens Nattsystern var i närheten.

Min favorit-Herrey var Louis, han var ju så söt. Hahaaaa!

Och Scotch var ju kanonbra. Fast den allra allra största 80-talsfavoriten är Lady in Red med Chris de Burg (stavning??). Inte för att den låten är så himla bra men för att jag dansade tryckare till den med mitt livs första riktigt stora kärlek när jag var 16 år. Jag minns fortfarande vad han hade på sig.

Men filmer om flygolyckor tittar jag inte på, jag är tillräckligt flygrädd och har tillräckligt med fantasi ändå. Fast boken som filmen Alive är gjord efter har jag läst 18 gånger, skitbra!

Nu måste vi börja städa här inför nyårsafton.

• MuffinsTönt

Herregud va mkt ni har skrivit på några få timmar. orkar inte läsa igenom allt nu. Men tydligen är det snack om 80-tal o sånt. Mkt viktig period, enligtmig. Jag föddes då! :D

• Telemarkgrrl

Muffinsjejen, om du tycker att vi skrivit mycket nu så vänta bara tills det blir vanliga arbetsdagar.

• viktualia

Muffinsgirl.... som sagt...kom igen när vi är på jobbet... då blir det 50 inlägg per halvtimme ibland... *GALET*

Nu ska jag skutta över till min halvsnurriga mormor och ikväll kommer MAKEN hit!!! hi hi!! skoj att träffa honom efter en vecka på varsitt håll!

babbla på så att jag har nåt att läsa sen!!

• Jamsan

urk, sitter man här bakis igen då
    orkar nog inte läsa ikapp allt ni skrivit nu, men skööööönt att det varit lite liv på tråden

Det var en superlyckad födelsedagsfest igår iallafall.
    Vi dansade natten lång ojojoj mitt huvud går sönder idag.

Måste pallra mig in till stan och köpa ett par byxor som sambon lagt undan.

*hoppar in i duschen*

• Jamsan

*läst ikapp*

åhhhh värsta 80-talsnostalgin KUL!
    Jag är pinsamt att erkänna men en riktig 80talsbrutta med idomin (vad konstigt det ser ut... men det stavas ju så) på läpparna och söndersprayat hår

*ok nu hoppar jag in i duschen*

Förresten kände mig helt febrig igår men spriten verkar ha gjort underverk, så jag ska inte sitta här och gnälla om att jag är bakis...

• Jamsan

varför blir det alltid en smiley

• Sister of the Night

Omsan

Åh, ledsen att jag missade dig :( Inte ska du behöva gagga 80-talsnostalgi själv heller! Det var det värsta *Sister rycker ut och stöttar nostalgitruppen* ;)

Trance Dance och You gonna get it - OM JAG MINNS???! Du måste skämta, hur skulle man kunna glömma :D :D :D
    De (tjejerna) var ju såååå coola och han hade ju sååååå bra röst! *myser och minns*

Var det Scotcsh (stavning?) gruppen hette alltså? :) *Sister ser en gröngul fyrkantig svamphistoria framför sig och påminns raskt om disken i köket*
    De med hostlåten :) :) :)
    Den kommer jag mycket väl ihåg! *tindrar*

Och alla fula plagg du tog upp - aaaah, jag minns, jag minns.... *fniss fniss*

Tellis

Min favvo i Herreys var han med längsta lockarna - minns inte namnet. Haha, tänk vad tramsiga de var i sina guldpjucks!! :D :D :D
    Förresten, TACK TACK TACK som fan för länken igår, ojojojojojoj, det var verkligen en resa att se och höra damen i svart igen!!!!!
    Jag förstår att jag vart så impad som liten tös.... *ler inåtvänt*

Syltis

Du har fyllt en massa till dagar, grattis! :) :) *viftar glatt med en klase serpentiner*

• Sister of the Night

PS Syltis

Idomin låter faktiskt vagt bekant, nån salva va? men det låter ju som nån slags tyngre värktablett eller nåt! :D DS.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3