• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Hej Majsan!!!

*håller tummarna för att du ska få jobbet*

och snart har vi passerat 1000 inlägg i den här nya tråden!!!

Muffins - i första inlägget i den här tråden finns länkar till vårt tidigare pladder, om jag inte redan sagt det!

• MuffinsTönt

Jo det har du. Men jag orkar inte läsa dem. Över flera tusen inlägg... Du o Zozo sa att det inte skulle vara bra för min hälsa.

Är det ngt speciellt viktig som du vill att jag ska veta?

• MuffinsTönt

Typ Jamsan är egentligen Majsan?

• viktualia

Zozo och jag hade nog rätt då *skratt*

Jaaa Jamsan har bytt namn under resans gång, hon hade ett annat nick tidigare. Det var dock inte "Majsan" - utan något annat, Majsan är vårt smeknamn på henne.

Jag brukar skriva Telestubben om Telemarkgrrl, vilken också har att göra med smeknamn och felskrivningar... hm... äsch... du får väl fråga om nåt är omöjligt att fatta... vissa av oss har kacklat tillsammans sedan nån gång i somras...

• nenne78

gott nytt år alla babes!! Här har jag precis tagit av mig pratyhatten och skrapat ner klackarna från taket.

Nä, det var lugnt detta nyåret med. Långt ute i skogen med ett anant par och deras skotträdda hund. Vi har en fäbodstuga som är tokmysig, så där var vi och spelade spel och åt massvis med god mat, gjord på vedspisen och i fonduegrytan (retro - javisst!). Mne eftersom det inte var någon snö iår så ekade det av alla smällare i stan mellan bergen så helt tyst var det inte. Men det hördes inte in i stugan iaf så det var ju bra.

Sen blev det ju plusgrader på morgonen så de 5 km på grusväg gick i 20 km/timmen eftersom det var blankis och snorhalt! Å jag körde... Körde först i 50-60 tills jag kom på bredsladd i en kurva Ooopps! sen gick det lugnare men det gick inte att bromsa eller gasa utan att det spann, å då har vi ändå dubbdäck, antispinn å hela baletten. Fy va läskigt det var!

• nenne78

mäh P A R T Y H A T T E N ska det ju vara.

• Jamsan

Hej tjejor tillbaks!
    Muffins- ja det var kanske längesen.. har inte varit inne på 3 dar. REKORD!
    Tycker också att jag borde få jobbet efter allt pompommande

Vickan- skönt att ha dig tillbaks på jobbet! ehh inte på mitt jobb utan på ditt så du hänger på BT lite mer

• nenne78

hoppas majsan att du får jobbet!!!!

• Telemarkgrrl

Majsan, jag håller också tummarna, hoppas verkligen att du får jobbet!

• Telemarkgrrl

1000 inlägg på ett par veckor är inte illa pinkat! Särskilt inte eftersom det har varit en massa ledigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3