• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Åååå alltså.. det är nästan så att jag måste fira lite å era vägnar, FruLlis och Majsan!

Just nu är jag mest avis på Majsan eftersom jag som sagt vill ha ett RIKTIGT jobb! Ett jobb där jag vet mer än 3 månader i förväg att jag har kvar och som har nån slags framtid på riktigt....

Men FruLlis - är du färdig i hålan eller får man se dig där igen????????

• Zozo

GRATTIS FrulLan!!!!!!!! (Var tvungen att hoppa in i traden efter att Vickan skvallrat fastän vi har kaos pa jobb.) Sa himla jättekul!

Grattis Majsan med.. antar att det var det jobbet du ville ha som du fick (har inte hunnit läsa ikapp)!

Och... Gott Nytt Ar pa er alla!!!!

Maste jobba mera.. suck..

• nu är jag fruL

tack zozo min käraste häxkompis
    jag är fortfarande helt borta...
    måste ta ett nytt test för att vara säker.

KLART att du får se mig igen vickis pickis. Fortsätter i hålan en månad till i alla fall. så lugnet kommer inte att återställa sig än... fast jag får nog försöka låta bli sponken

• Jessie76

Majsis bajsis - jag missade dig!! HUUUUR kan jag vara så enormt jävla okänslig!! Förlåt min kära
    GRATTIS som fan!!! Det är du värd din galning

Jo, men tyck inte synd om mig för som ni sa - det går ju över. Nä, jag är totalt oförmögen att kräkas så det gör jag inte, men skulle nog önska att jag hade kunnat för jag tömmer inte alls nuförtiden om ni hajjar.
    Men det börjar bli bättre så imorrn hägrar arbeit

Nu ska jag städkontrollera barnens rum *tar på mig seriösa städtantsrollen*
    *städtant butter*

• Jamsan

mäh Jessie, du är inte ALLS okänslig ju
    det är klart att Frullans PLUSS är större än nåt annat idag

men TACK ändå Jag är sjuuukt glad, måste inhandla nya kläder och läsa alla gamla böcker från studietiden för att uppdatera skallen

men först ska jag fira, hoppas hoppas på att bli bjuden på restaurang ikväll..

• Zozo

Ahh.. FrulLan.. kom just pa det hemska i det hela.... HUUUR ska det här ga??!! Hur ska du STAAA UT? Mer än 9 manader - UTAN SPRRRIT?!!!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3