• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Sabrina var ju en annan ikon.. och Boy George... honom fnissade jag ständigt åt....

Pappa kommenterade en film han hade sett lite av under julhelgen med orden "Jag tror att syftet var att visa skådespelaren mer än att berätta en historia"

.... efter lite efterforskning visade sig filmen vara Top Gun med Tompa och vad säger ni tjejer - såg vi den för flygvapenhistorien eller något annat?!? *asgarv*

• Zozo

Haha Vickan.. ja faktiskt bade och för min del.. Har alltid varit lite flygtokig... däremot gillade jag INTE Val Kilmer..

• nu är jag fruL

puss på er alla ärtor nu drar jag
    pussssss

• Jamsan

Haha
    Tom cruise ja... ojojoj på den tiden var han ju en riktig läckerbit, idag är han ju mest läskig
    Men i Coctail är han ju såååå sexig Vet ni vilken jag menar? Filmen när han är bartender

*drömmer mig bort och dreglar ett par liter*

• Zozo

Fast nu maste jag ju bara... Alltsa, jag tycker fortfarande att kärleksscenen i TopGun är en av de finaste jag sett.. Just för att man knappt ser nagot.
    Dirty Dancing-scenen är inte dum den heller (hade gärna klappat Swayze i rumpan lite) fast hotast är nog Thomas Crown... om än trappan ser lite avancerad ut..

Vilka är ERA bästa, vackraste och hottaste filmkärleksscener??
    Arets första enkät...

• Jamsan

*vink vink frullan och vickan*

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

Svar
    När Tom Cruise och han fjälla i filmen badar i vattenfall och kysser varran
    åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3