• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Asså... jag (den ende?) tyckte inte alls om blair witch project.

Kan ju beror på att jag vägrade ha på mig mina tönt-glasögon o därmed inte såg så bra o missade mkt av filmen. :D

• Zozo

Sorgligaste?? Äh, jag tjuter sa det sprutar ur ögonen till de flesta filmer.. men klassiker är Mitt Afrika (när Robert Redford dött och det är begravning) och Den Engelske Patienten (när tjejen dött och han bär ut henne ur grottan)

• Zozo

Läskiga filmer ser jag inte alls.. klarar inte av det.. (Säger hon som inte kunde somna innan hon burit ut Stephen King-boken ur sovrummet..)

• Sister of the Night

Muffin
    Oj.... Det där är filmer jag inte sett
    Mmm, sorgliga slut är gripande. Fast jag föredrar nog lyckliga ändå :D Om jag får bestämma (jag riktigt _hör_ hur alla manusförfattare verkligen _bryr_ sig :D :D :D ;))

Tellis

Åhå, är det Micke Nykvist han heter? Han, "Grabben" himself? *noterar*
    Han är ju skitbra, han spelade i en annan film, där var han ond misshandlande pappa/make. Den rollen gjorde han också jääääkligt bra! (Den filmen var bra, men hemsk.)

*Sister dansar runt*
    Äntligen någon som håller med mig!! :D :D :D
    Sambon tycker jag har konstig syn på natutfilmer och naturfotografer Grrrr......!!!!

Jag tycker sambon har konstiga åsikter om sin flickväns åsikter :D :D :D

• Sister of the Night

Zozo

Du har rätt!! Läskiga filmer bör man absolut undvika. *kikar lite försynt över axeln*

• Sister of the Night

*natutfilmer.... *fniss fniss*

Tut-tuuuuut.... *asgarvar*

• MuffinsTönt

Jag älskar läskiga filmer. Inte alltför läskiga då. en läskig/äcklig film som jag faktisk fnittrade åt var american phycho.(hur stavar man till psyko?)
    Snurrig o läskig film. jag blundade när det var som blodigast. :D

• viktualia

pip....

....film är ju inte min avdelning riktigt... hm....

kärleksscen... jag är så banal att jag gillar när Julia Roberts springer ner för brandtrappan i slutet av Pretty Woman...

...sorgligaste... nån skrev när Skalle-Per dör och jag håller med. Den Engelske Patienten kommer jag inte ihåg så mycket av.... den var rackarns lång och det var hårda stolar på biografen...typ...

...hottaste... hm... tycker att kärleksscenen i Ha ett underbart liv är cool - när de rumlar runt i höet!

...Så som i himlen... hm... jag tycker att filmen var jättebra fram tills kanske 10 min innan slutet. då blev den KASS!!!!! så skippa den!

...Grabben i graven bredvid - jag har läst boken och den var vrålbra så jag VÄGRAR att se filmen. Fallet är det samma med Populärmusik från Vittula - älskar boken, vägrar se filmen!

• MuffinsTönt

Jag har oxå svårt med film baserat på bok. harry Potter är ok.Sagan om ringen är enda undantaget. *Legolas.... smält* :D

Stolthet och fördom var ju mkt mer romantisk än på film (BBC versionen)

• viktualia

Läskigaste film - näpp! jag tittar inte på läskiga filmer. drömmer alldeles för mycket mardrömmar ändå!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3