• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Verkligen?! *jätteförvånad* Oj, det har jag aldrig tänkt på. Är vi så "smala"?
    Fenomenet är okänt för mig (fram tills nu då :D) men jag blir onekligen lite nyfiken på VAD det är som skapar det läget. (Men så är jag ju också intresserad av sociala mönster, tankesätt och liknande... nyfiken i en strut typ).

Åh, då var kanske inte det nåt bra förslag :(

*skiner upp igen* Men gamla svenska svartvita är jag svag för! :) Gillar ALLT med dem; hur folk såg ut, musiken, den naiva solskenskänsslan som ofta blommar för fullt i de gamla goda rullarna... *myser!*

• Sister of the Night

*Sister zappar*

Aha, där har vi dem. Jag tycker tjejerna var snygga... Och fint med bara vita kläder sådär. Men jag hoppas det inte är äkta päls på plaggen.

Animal Rescue låter ju intressant! :)
    Fast vi har inte den kanalen :(

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Skönhet har så många uttryck... Typen du nämner är _också_ vacker. Och Marilyn Monroe! Kurvigt värre.
    Tilltagen längd är jag förtjust i. Fast korta personer kan också klä väl i det sätt på vilket de är skapta! :)

Ja, olika sätt att se på saker är kalasintressanta!! Och detta -att det kan skilja så mycket i sättet att framföra till exempel en film- har jag inte direkt reflekterat över förr.
    Fast vid närmare eftertanke, jag _borde_ ha gjort det! Så nyligen "Monsunbröllop" på TV, och den var ju helt klart annorlunda än vad svensk film är.
    Den var bra också för den delen - rekommenderas!

Världens modernaste land *lägga på minnet*
    webTV har jag aldrig kollat på - kanske dags att börja...? :)

• Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Åh, länk! :) Tack så jättemycket, jag äääälskar när folk delar med sig av länkar! Blir så mycket enklare att hitta då!

• Sister of the Night

Monsunbröllop - när hon är klädd till brud. Sååååååå vacker!! :)

• Sister of the Night

Nu gick reklamen för Bert Karlsson i "Du är vad du äter" igen. Vad fånig han är, vad är han med i programmet för om han inte tänker lyssna på henne...? *undra*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3