• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Jessie76

"god" morgon
    Usch, är på jobbet men jag måste nog gå hem igen
    Bläääääääääääääääääääääääääääääää

• viktualia

godmorgonkram på er!

åååå Jessiegumman! Hoppas den där pestiga perioden går över så att du kan njuta av att vara gravid ett tag!!!

Omsan - stackars!!! drick avkok på ingefära, kanel, nejlikor och krydda med honung - jag drack nog 3 liter sånt dagarna innan bröllopet och blev pigg igen!

Nenne - jag kom till jobbet för en halvtimme sedan och har inte gjort NÅGOT nyttigt alls.. och snart är det fika...

• Jamsan

god morgon flickor

Har suttit och läst ikapp allt ert babbel, och gråtit och skrattat om vartannat *matt*

Har varit på Spinningpass nu och TELLIS....du var jättelik ledaren fick lite onda aningar att det var du och att du bara ljugit att du inte tränar. BAAAH värsta spinninginstruktören.. men det var nog inte du tror jag. ELLER

Igår blev jag överraskad med blommor och sushi när jag kom hem från jobbet.. myyyyyyyyysigt men sen var jag världens tråkigaste tjej och lästa gamla pluggböcker hela kvällen, och så tittade vi på "som man bäddar får...." B-film men den funkade, det var verkligen en sån där svensk film som man inte behöver tänka utan bara vara....

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

Jessie stackars dig Vad lilla plutten ska jäklas i magen på dig.. Har du sagt nåt på jobbet?? Är det inte bäst att gå hem och vila gumman

Och Omsan är du risig nu också jobbigt jobbigt. Ta dig en fylla haha det funkade för mig nej förresten, lyd vickans råd, det lät mer hälsosamt

Nenne- vad spännande med intervju och kanske nytt jobb för dig med Reklambyrå lät ju häftigt och roligt ju. När var intervjun? jag är sugen på att dra av ett pompom-nummer jag tränat på ett tag

• Telemarkgrrl

Guten morgen meine Damen! (Vart tog Trippchen vägen förresten??)

Majsan, jag tror jag döööör av skratt!! JAG - spinningledare?! Näääe, jag lovar och svär att det inte var jag som var på ditt spinningpass. För det första har jag aldrig spinnat i hela mitt liv och för det andra är jag sjukt otränad och skulle aldrig nånsin kunna hålla i ett träningspass av nåt slag.

Nu har jag missat filmsnacket med ett halvt dygn men jag bara måste få säga att Masjävlar var den mest deprimerande film jag sett nästan, kände mig nedslagen flera dagar efter jag sett den. Jag fattar inte att folk tycker att den är kul?!

Här ska det ätas frukost och sen ska jag hämta min lilla mamma vid tåget. Hon kommer på besök fram till på fredag så jag kommer inte att hänga så värst mycket på BT.

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

Oki Tellis, då tror jag väl på dig! men du var lik Mysigt med mamsen på besök, då blir det väl full fart kan jag tänka mig! Kul!

Just det Trippa Hallå Hon har väl semester från BT när hon är hemma i Sverige

• viktualia

Omsan - det ska vara kanelstång, färsk ingefära i små bitar och hela nejlikor. Låt koka en stund och häll en svätt i en mugg medans det är varmt. Smaksätt med honung!

Jag kokade säkert två liter åt gången.. ha ha ha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3