• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Tut-tut på dig Sister! Du kanske tänker på filmen Tillsammans? Handlade om ett gäng människor på 70-talet som bodde i ett kollektiv, Micke Nyqvist spelar en pappa som är alkoliserad och vars fru lämnar honom och flyttar in i kollektivet. Han är kanonbra!

För en som var med på 70-talet (jag alltså) så var den jättekul att se. Kläder, tapeter, gardiner - ja, allt var som när jag växte upp. Rött, orange och mossgrönt. Som tur var så bodde vi inte i kollektiv och min mamma och pappa höll inte på fritt sex (vad jag vet).

Vickan, jag är inte heller förtjust i att se filmen när jag tyckt mycket om boken men filmen Grabben i graven... är faktiskt mycket bättre än boken. Tycker jag alltså....

Muffinstjejen, Aj Lööööv Joooo! En brutta som gillar Stolthet och Fördom, men bara BBC-versionen (den amerikanska filmen som gick på bio för ett år sen sög ju fett) - du är bara bäst!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

jag gillar finurliga filmer som De misstänkta, Sjätte sinnet och Nyckel till frihet.

F ö har jag sökt jobb och ska på intervju jag med Ska ringa tillbaka och boka en tid imorgon - spännande och lite läskigt!

• viktualia

Men Nenne!!!

Uj uj!!

Då måste vi PomPoma!!! Vilken ände av bockstaden och när???

*heja trådfolket*

• viktualia

....Vickan tycker nu att det är dags för lite otippad framgång för Omsan och mig.... vi är de enda trånande "old timers"-erna utan CHOCKNYHETER på sistone......

• nenne78

hehehe det är närmare tågstationen så jag tjänar kanske 3 minuter på cykeln...

• nenne78

men det är ett vikariat på 1 år och jag har ju fast där jag är nu... men man ska väl gamlba lite. Och satsa på att göra sig oersättlig.

• viktualia

vad är det för typ av jobb? och kan du inte ta tjänstledigt från ditt nuvarande??

heja Nenne friskt humör!!!!!!!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3