• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Hmmm.. spritkultur? Ja, vi har ett välfyllt barskap och ett par lador vin bakom sovrumsdörren... men vi dricker faktiskt sällan.. Vin blir det ibland pa helgen.. oftast före maten men inte till.
    Men jag gillar att ha en massa lustiga likörer och mojs hemma. Mamma och jag skrattade när vi hittade en flaska körsbärslikör som vi köpt i Danmark nagon gang pa 80-talet. Det var en billig variant som inte var speciellt god.. Jag kastade min flaska efter tio ar men mamma har kvar sin - halvfull!!!

• Jamsan

Frullis-
    JAHA det var i morse du tog testet oj vad nytt!!!!! KUL
    Är du ledig idag? eller näh du jobbar du eftersom du hänger här. Annars skulle du väl bara ligga och gosa med maken

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Känner helt igen mig i Frullans spritkultur (konstigt...?).

Hmm.. Fragglarna.. var inte det med allvetande skräphögen? Solstollarna var väl med Ulla-Bella?

• Jamsan

vickan
    sesam vad är det

eller det kanske varit i Kermit man hittade kakmonstret??

• Zozo

Men.. Kermit var väl med i Sesam??

• Zozo

*sa mycket jobbat blev det idag*

• Jamsan

japp solstollarna var med Ulla-Bella och Samantha Fox var gäst en gång, hon var min idol haha

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Kermit.. hm... äsch.. det var nog inte min grej det där...

Och Solstollarna tyckte jag var så fånigt att ska lät bli att titta... ha ha ha ha

Nu ska jag dra mig hemåt. Arbetsdagen är över och jag har INTE jobbat i min anletes svett i alla fall.... *asgarv*

Puss på er allihop!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3