• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Zozo - jag kände på mig att det blev fel med Twisted Sisterlåten... felåtttttt

Omsan - hm... grubbla vidare på det du... För egen del har jag skapat min egen alkoholkultur hemma. Mina föräldrar dricker väldigt lite hemma och nästan bara öl i så fall.

• Zozo

*ASG* -FRAGGEL! Jag hade glömt bort det hemska programmet! Jag kan riktigt SEE Omsan som en rosa Fraggel... Sniff! Jag HADE ingen Fraggeltröja...

Däremot gjorde jag missen att köpa min cykel pa 80-talet, vilket innebär att jag fortfarande kör runt med en neongrön cykel med bockstyre när jag är hemma hos föräldraskapet...

• Jamsan

hmmmmmm pratas det 80-tal och spritkultur måste jag ju bara titta in en stund..

Jag tillhör definitivt en person som byggt upp ett eget barskåp där hemma eller nåja sambon är en hejare på att fylla på med diverse flaskor. Jag bara älskar att ha påfyllt med vin, både rött och vitt Men för den sakens skull dricker vi inte vardagar om det inte är nåt speciellt, som ikväll tex när vi ska fira

Obs jag är med och pompommar för både vickis och omsis när ni har era årsdagar

Frullis!? när gjorde du testet?? har du testat fler gånger för att vara riktigt säker

• Meddelande borttaget
  • Zozo

*nostalgi* Hade glömt Trance Dance.. Jag tyckte ocksa att tjejerna hade urhäftiga frisyrer.. men jag testade (tack och lov!) aldrig pa egen hand....

Men alltsa.. HUR kan ett sa fruktansvärt fult mode komma tillbaka??

• viktualia

Nu blir jag lagom YR i skallen.. Nu diskuterar vi SPRIT HEMMA, 80-tal och ÅRSDAGAR samtidigt...... baaaa

Fragglar - GALET....baaaa

Sprit hemma - har ett JÄTTELAGER av sprit... päronen har pyttelite.. hm... alkis?!? näeee bara mitt sätt att dricka. Kan Själv, har lärt mig och har skapat spritkultur Själv

• Jamsan

JUST det fragglarna haha
    var det kakmonstret som var med där också (obs med förbehåll att jag är helt fel ute, föddes ju på 80-talet )

pratade ni nåt om solstollarna när ni hade 80-nostalgin jag älskade verkligen det ehhh det var väl 80? annars VÄÄLDIGT tidigt 90..

• nu är jag fruL

majsan
    näe tog första testet i morse så bara ett test
    kommer ta ett till i helgen bara för att vara säker...

alkoholkultur...
    ja det har jag med mig hemifrån.
    Mina föräldrar drack vin till maten på bra
    helgerna och det var helt naturligt. Var även med på fest ibland då det fanns alkohol men inte fylla...

själv var min alkoholdebut väldigt för mycket tidigt...hrmmmmm. inte bra...
    men men
    har alltid festat och druckit alkohol.
    Både jag och maken uppskattar viner och jag tycker faktiskt om att bli på lyset
    så hemma hos oss finns det alltid....

• nu är jag fruL

det blev lite konstigt där men jag tror ni fattar.

Tycker om alkohol och partaj så det så ingen fara med det

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3