• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Då skulle du se den!!! Ojojoj, det blir gråta av kan jag lova
    Höjdarfilm, utöver gråattackerna så både skrattar och fascineras man en hel del; den är filmad i storslagen natur och Bravehearts rödhåriga kompis (namnet... åh, vad hette han nu...?!) är sjukt kul emellenåt! :)

*namnet.... når på "H"... Inte Hagrid, det är han i Harry Potter...Inte Haggis, det är ju för bövelen en maträtt. Åh, MINNE! *

• Sister of the Night

Hjälp, du har inte sett den! Då har jag ju just pajat den lite för dig
    *sorry*

• Sister of the Night

Ja, just den!!! Hahahaha, så jäkla KUUUL! :D

• Telemarkgrrl

Äsch, det är ingen fara Sis. Nu kan jag ju passa på att börja gråta lite i förväg dessutom, nu när jag *vet* att han ska dö menar jag.

Det jag gråter allra mest till är förresten djurdokumentärer. Såna där där det är små gnuer som är så törstiga och bara ska gå ner och få sig en slurk vatten i bäcken och så *vet* man att det ligger en krokodil där och tänker bita dom i strupen. Och hur mycket man än skriker i soffan så märker inte gnuerna nåt. Och dom där j-a kameramännen bara låter det hända! Min make har förbjudit mig att kolla på Animal Planet.

• MuffinsTönt

Åhh... Film! Älskar filmer.

Måste säga att jag grät till Armageddon. Den scenen när Bruce Willis säger farväl till sin dotter o dem andra innan han spränger sig själv. *snyft*

Lerkruk-scen ur Ghost är mkt romantisk tycker jag. Älskar den låten.

Ni som gillar svenska filmer. Så som i himmelen. Ett av dem få svenska filmer som Jag tycker aär bra. Åh.. kan snacka i evigheter om det här.

• Sister of the Night

Tellis

Men usch prata inte om eländet, jag HATAR hemska kameamän som filmar stackars djur när de blir uppätna! Buuuu-huuu, det är så vidrigt, jag pallar verkligen inte att se sånt.
    ("Men de måste ju också äta", säger någon -inbillat- förnuftig människa i TV-soffan då. Ja, "de", inte kameramännen alltså, utan krokodilerna.
    Då B_L_Ä_N_G_E_R Sister. Med en f_ö_r_i_n_t_a_n_d_e blick.)

Muffinstönt

Åh, den scenen är också så sorglig! :(
    Kul läge för tjejen också... killen/farsan,
    och bara en kan hon få åter till jorden! *hemsak manus :( :(*

• Sister of the Night

Så som i himmelen? Har inte sett!
    Berätta! :) (Men inte slutet, snälla...;))

• MuffinsTönt

Sis
    mm... jag tycker om filmer där det är "sorliga" slut. Mer realistisk på ngt sätt. Tex A.I roboten med känslor. Slutet var ju snyyyft. Nån mer film....?
    Just det! Ett av dem mest hemska filmer jag sett är... United 93. Fy va hemsk! Jag satt o höll min pojkväns hand hela tiden. Stackarn fick kramp efteråt. :D

• Telemarkgrrl

Sis, eller huuuuuuuuuuur! Idioter är vad dom är!

Hmm, Muffinsgirl, jag avskydde Såsom i himmelen. Men det kanske berodde på att *alla* hade sagt att den skulle vara så himla bra. Dessutom så avskyr jag Helen Sjöholm och schlagers. Men Micke Nykvist är ju bra. Fast han är bättre i Grabben i ..., eller hur Sis?!

Åh, den där United 93 skulle jag aldrig kunna se, grejjar som sagt inte filmer med flygolyckor.

• Telemarkgrrl

Läskig film: The Blair Witch Project, hade liiiite svårt att släcka lampan efter att ha sett den.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3