• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

vet inte om jag kan vara tjänstledig... kan man göra så? Jag vet att man egentligen får men kan de säga nej?

• Meddelande borttaget
  • viktualia

man kan försöka få tjänstledigt tror jag..... men jag har ju inte jobbat så länge så jag har inte järnkoll...

Omsan - vad ska du och jag hitta på?!?
    Själv hittar jag inte några jobb att söka... buuuhuuu

• Meddelande borttaget
  • viktualia

och Nenne - göra sig oersättlig tror jag att du är en stjärna på!

nu borde jag SKUTTA ner i sängen... men hmmmmmmmm det är alltid lika svårt att förflytta sig från soffan till sängen....

• Sister of the Night

Tut i skärmrutan :)

Vickan
    (tack för hjälpen i "vita-partråden" tillatt börja med! :))
    Populärmusik från Vittula - ännu en bok jag inte läst, men väl sett såväl på film som på teater (teatervarianten var oändligt bra måste sägas. Filmen var inte dum den heller. Dags för boken, kanske? ).

Tellis

Ett bra förslag! Men det är inte den jag menar. I den här filmen(vad den nu hette) spelar han enom möjligt ännu läskigare karaktär. Den har gått på TV, menvad den hette.... ojoj.

"Tillsammans" var ju störtskön! :) Jag är också 70-talist. Så lite extra kul var det allt att se den. *gilla!*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

baaaaaa jag känner mig EFTER..... inget nytt jobb i sikte alls, inga större förändringar och ingen vilja att bli gravid...

hm... jag tror nästan att jag har ett nyårslöfte: att packa mig iväg från stället jag jobbar på nu... hm.... SVÅÅÅÅÅÅÅÅRT... jaja...

godnatt!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3