• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Näeee. jag måste gnälla igen...

Magen känns helt koko, det är iskallt på rummet, jag känner mig helt seg, jobbar i ett projekt som känns trist efter den där dumma konflikten strax före jul.... näääääääää

• viktualia

Gnöl gnöl... men Omsan.. du är ju i alla fall sjuk.. jag kan inte ens skylla på det.....

• nu är jag fruL

jag vill också gnälla

varför kan man inte sova på nätterna även då man är super trött?
    jag har NOLL lust att jobba men precis som ni massor att göra. Ännu har jag inte ens börja... pinsamt är bara förnamnet.

uscxh ska man inte komma tillbaka från ledighet och ha ork och kraft?

• viktualia

Bra fråga fruLlis "usch ska man inte komma tillbaka från ledighet och ha ork och kraft".....

Jag tror att det har något slags samband med att både du och jag hör till gänget som jobbar mycket och hårt. Då blir 10 dagar ledigt inte tillräckligt för att återhämta sig... Jämför med sommarn, jag gnällde ju i somras över att jag bara tog 3 veckor ledigt i sträck.....

• Jamsan

här kommer en gnällfia till... Jag borde jobba som en gnu, men är helt seg och trött och ickemotiverad sen åt jag (inget skämt) minst 20 pepparkakor efter lunchen så nu vill jag bara spy

• viktualia

Fast nu måste jag garva lite....

Majsan... vad har din mamma sagt om att äta för många pepparkakor?!?!? Man kan bli dålig av sånt!!! *fnitter*
    Och inte SJUTTON tror jag att du blir en snäll flicka bara för det...

Näpp hörrni!

Vad tror ni om att ockupera nåt spa nånstans?!? Hänger ni på Omsan, Frullis och Majsan?!?!? De andra kanske också vill vara med???

Jag tycker att vi ockuperar nåt spa och sover, äter nyttigt och badar lerbad och sånt där som verkar utvilande...!

• Jamsan

*sträcker upp armen* JAG ÄR MED VICKAN
    Vilken idé.. kanske kan köra lite tarmsköljning där också

.......sist i bubbelbadet är en skit

• viktualia

Tarmsköljning - verkar hemskt läbbigt.. näee jag håller mig nog till lerinpackning!

Majsan vann racet till bubbelbadet... jag kom tvåa... hi hi

Sen blir det juicebuffé med färskpressad juice...

JAPP!
    Jag har ångest av all mat jag klämt i mig under julledigheten....

Och lunchgympan på jobbet börjar inte förrän vecka 3

• Zozo

Morning girls! .. eller, ja.. ni fattar!

Har urmycket att göra pa jobb men en liten runda in hinner jag minsann...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3