• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

INTE mitt alterego vickan
    utan bara en av mina många personligheter.
    Som bekant har jag multippla personligheter och Leffe är en av dom. Av manligt kön och tänder på 12 åriga flickor som han försöker locka med en slick på klubban...

förresten delar jag ju flera personligheter med zozo men av någon anledning vill hon INTE kåännas vid Leffe??????

• nu är jag fruL

men janne hu lyckades du fånga musen mellan benen
    var din slickepinne lika kladdig som en flugfångare så att den stackarn fastnade i kletet eller

• MuffinsTönt

Shit! Hur ska jag förklara det här för min pojkvän? *snyft* Musen kommer ju aldriiig bli sig lik igen. :(

Frullan... Jag är INTE 12 år. Gå till nån fritidsgård vet ja´.

• Jamsan

hahahaha exakt Frullis hur visste du det
    antagligen har Leffe samma klet

skämt åsido ville musen komma till farbror Janne, han behövde inte ens köra stora förförarprogrammet utan hon släppte till direkt

*mot bastun för att få till immet som i titanic ahhhhhhhhhhhhhhhhh*

• viktualia

Fniss fniss...

Det är Leffe som ska till fritidsgård i så fall.. inte fruLlan - hon har en massa annat galet för sig... tex hobbyalkis...

huuuuuuuuuu vad äckligt.... Jag råkade se Mas-Jannes åderpåle... bläääääääääää

*går och gömmer mig*

• MuffinsTönt

Äsch! Tror inte farbror Janne kan hålla på så länge ändå. Speciellt i en bastu med nästan 100 graders hetta. *flås*

• nu är jag fruL

precis bullen lille
    du ska inte blanda ihop Leffe och FruLlan dom är två HELT olika personer(ligheter)
    så det så

vickan vickan den synen kommer skapa men för all framtid...det förstår jag.

• MuffinsTönt

Tack Vickan. Ursäkta mig FruL.

Som ni ser så har jag inte lärt mig ALLA ännu. Håller ju på med Mas-Janne. Det kommer så småningom. :D

• Jamsan

Vickan- nu sprang du ju till bastun..

AHA du vill vara med och åka karusell på Jannes åderpåle, GÄRNA

*nyp i armen* Janne tror han drömmer...

• MuffinsTönt

Hallå!
    Om ni får men av att TITTA. Vad händer med musen då? *Lillhagen, here I come*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3