• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

usch jag håller med föregående talare, känner mig helt blääääätrött och ingen livsglädje

• Jamsan

haha
    nu är jag majsan Scizo

den ena är på SPA och lever ljuva livet....

och den andra vill bara gå hem och stänga in sig och dra ner draperierna.

Suck det är väl antagligen Janne som är på gott humör för inte är det jag

• viktualia

åååå eländigt nog är det inte förrän IMORGON FruLlan ska komma hem på middag... så jag har en hel skitig arbetsdag till på mig att gnöla innan vi kan gnöla live...

(ikväll ska jag först gå på stan en sväng och sen hem och tvätta kläder plus städa lägenheten... PRUTT!!!)

Näeeee Zozo - nu har du stänkt ner hela mig... jag som inte skulle blöta ner håret.. jaja... tidigt ubåt eller nåt... alltså: Hit med skumpan din galna fransksvärmare!!!!

• Bröllopstokiig

Heej!
    Äntligen är jag i skolan. :D Åhh... Spa! Vill också vara med. Får jag plats? *Musen skuttar i och sitter klämd mellan Zozo och Majsan.* Nice!

• nu är jag fruL

MUSEN
    hallåååååå
    nu börjar ni porra er
    DET gillar jag

folk som visar musen i poolen wow

• viktualia

Muffins... var var det du pluggade för nåt?!? Nåt på Chalmers va? Eller... ööööö minns inte...

• nu är jag fruL

MEN att du klämmer in din mus mellan zozo och majsan
    näeeee det är nästan för mycket...

ahhhhh Leffe gick igång dock

• Jamsan

ojojjoj nu vaknar Masjan till här oxå
    hehe *snuskskratt*

det är inte varje dag en mus hoppar fram mitt framför Janne Muffins, om du läste mitt tidigare inlägg så skrev jag att det är Janne som är på SPA. Inser du att du just gjort ditt livs misstag

• MuffinsTönt

Va???
    NEEEJ! Jag menar inte min mus utan... äsch! Jag tänkte i början så skulle jag berätta vilket djur jag är. Då sa jag MUS. Om Zozo är flodhäst så kan jag väl vara en mus.
    Jag får väl hoppa ur spa innan Janne hinner hitta på ngt. Eller så är det försent.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3