• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

Men Vickan kan vi inte spetsa juicen med nåt starkt också

eller lite skumpa i badet vore najs.... så somnar man gott till massagen sen

men Vickan nu vill jag på SPA på riktigt

• Jamsan

Mörning Zzzzzzzzzzzozo
    *sover i bubbelbadet*

• viktualia

Egentligen vill jag bara ha en sak just nu:

SJÄLVDISCIPLIN!!!

Inte sjutton har jag betalt för att sitta och dumma mig på BT...

Det är verkligen en DÅLIG dag idag!!!!!!!!

• Zozo

Det där med svenska filmer förresten.. jag har i regel svart för de flesta.. utom vissa hjärndöda komedier typ Sällskapsresan, som passar min döda humor..

Jag vet inte just om franska filmer skulle vara mindre smala än svenska. Atminstone inte komedierna - har aldrig förstatt mig pa deras humor..

Jag är nog lite kinkig vad gäller filmer, fast jag är pa samma gang lite av en allätare.. Spelar ingen roll vilken genre, sa länge den är bra.. typ...

• nu är jag fruL

idag är en uuuuuuuuuuuur dålig dag minst sagt.

men hörrni kan vi inte bara låta den här dagen försjunka i glömska och glömma att vi inte gjorde ett skit... och så tar vi nya tag i morgon

ha ha ha
    fruLlan försökte sig på ett klämkäckt inlägg

hga ha hja vad falskt det lät.

men ärligt orkar inte ens bry mig

är definitivt med på spa!!!!!!!!

zozo skojar du med oss JOBBAR du

• Zozo

Majsan - maka pa dig! *flodhästhopp i badet*

• Zozo

LilLa FrulLan.. da later lika hurtfrisk som jag känner mig! Min syster brukar säga att jag var sa himla tjurig och negativ när jag var tonaring och bara svarade pa fragor: "Zozo, ska du inte ga ut i solen?" Svar: "Neh vill inte - det börjar säkert bara regna ända"... Ungefär sa känner jag mig idag..

• nu är jag fruL

men det är preciiiiiiiiiis så det känns idag.
    Varför jobba...papprena tar ju inte slut för det...

jag är så koko trött så att det snurrar i huvudet....hmmmmm och dessutom så är maken hemma och är sjuk. Tänk om jag hade vart hemma i stockholm då hade jag kunnat åka hem nu och fått sällskap i sängen.

DET hade varit enormt för i normala fall kommer han aldrig iväg från jobbet förräns seeeent så en vardag i sängen wooooow

• Jamsan

haha bra Zozo att du tog fram varningssymbolen innan Hann precis undan, men jäklar vad du stänkte. T.om badvakten blev ju dyngsur
    *skäms och håller för näsan och sjunker ner under vattnet*

• viktualia

Precis så känner jag mig också... Emma Tvärtemot-syndromet helt enkelt!! Döp efter barnboken med samma namn.

Jag skulle vilja hoppa ur mig själv bara för att SLIPPA...

Näee för faaaan Vickan... nu får du jobba din slöööööa jävel!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3