• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MrsO

Nämen heej Nenne! Vad kul o se dig!!! Klart vi har saknat dig!!! Hoppas ni får en härlig semester!

• viktualia

nenne - *goskram*

Ta det försiktigt i Thailand!!!

Själv har jag just sett Masjävlar - himla läcker film måste jag säga!

• viktualia

pip!

Ingen fart på er idag... själv har jag tittat på design på Formens hus, ätit lunch på Grythyttans gästgiveri och alldeles nyss avnjutit en god middag hemma.

Adobe - är ett vansinnigt gott och smakrikt vin!

Mixa mango, passionsfrukt, vaniljglass, ljus rom och champis - värsta glassdrinken!!!! mums!

• MuffinsTönt

Hej Hej!!
    Har varit på bio idag. Pans labyrint. bra och sorglig film.

Det var mysigt att gå på bio. :p

Imorrn ska jag kanske gå på tatueringsmässa. Beror på om jag är på plugghumör eller inte... :?

Dröm sött och ha en trelig söndag. :p

• Oms

Här vaknade jag o maken tidigt för att städa. det var motvilligt för efter gårdagens middag hos M's underbara fd klasskompis (snart pensionerad brottmåls/försäkrings advokat ifrån New Orleans som träffat kärleken i sverige - het underbar bekantskap m så mkt erf av livet)och sen klubb - dansandes till kl 03 - så var man mkt mör i kroppen när man vaknade...

och vad händer då... jo då har en av familjerna som skulle komma hit för vårt "bytesfika avbokat... de har ringt på tfn men vi har inte hört den (måste köpa ny, den ringer när den själv känner för det) och de har inte länat ett meddelande. av en slump såg jag på "nummerpresen" att de ringt så jag gick in på nätet för 15 min sen och mkt riktig- avbokat igår kväll då vi var på middagen...

blir man trött eller blir man trött? jag skrev tillbaka ett lite snarstucket mail där jag meddelade att vi planerat helgen efter det här (vilket vi har) och att det var synd att man inte lämnat meddelande när man ringt, men ok vi får väl fösöka hitta ngn annan dag att få till det...

suck vad trött man blir - sista minuten avbokningar e ngt jag starkt ogillar...

nu sa vi onsdag eller torsdag istället, hoppas det går bättre då?

nu ska jag käka brunch - tjingeling

o förresten - begravningen gick bra, den var jättefin.

• Ms K

Vinkevink! Im back on track!

Har haft en asskön helg i malmö med min kära kära syster. Är lite sliten idag för gårkvällen (eh, okej, i morse då...) blev rätt sen och på tok för mycket rödvin och dansande, har världens äckligaste hemskaste jobbigaste skavsår på mina lilltår

Vicks: hehe - masjävlar, precis så är det där upe precis så Den är jättejättekul ju

Omsan: Jepp, sistaminutenavbokningar suger fett! Fy på dom. Det var inte snällt.

Muffin: Okej! Är den värd att se på bio??? (Pans labyrint)? Eller kan man vänta och hyra den istället. Ska på bio sen i veckan men vet inte riktigt vad vi ska gå på nämligen.

• viktualia

*pip*

Skoj att se dig här Matskedsgumman! Compeedplåster från Apoteket räddar skavsåren på ett kick!

Jag har förresten insett att det är dags att starta denna tråds del 4 idag... *mysko känsla*

• Telemarkgrrl

Hallååååå eller!!!

Hur har ni det småsötar?! Jag har nu kommit hem efter semestern och mår som en prinsessa förutom att jag har fått nackspärr. :):(:):)

Åh dear vad jag har åkt skidor, sovit, läst, solat, druckit sprit och retat mig på danskar.

Och saknat er förstås! :D:p:);):p

• viktualia

Telemarkgrrl -ååååå *välkommen tillbaka-kramen*

Numera mår jag helt ok, men har tagit mig igenom dunderförkylningen ORVAR den här gångna veckan.

• Telemarkgrrl

Åh, nää men vad trist Vickis!! :(:( Vet du inte att man ska dricka massor med het ingefärsdricka? ;););)

Har precis räknat ut att jag måste backa till sidan 688 för att läsa ikapp. :)

• viktualia

Telemarkgrrl - jag har missbrukat det mesta i förkylningsbehandlingsväg, men det som ger avsevärt bästa utdelningen är vila... hm.... konstigt det där...

Alltså har vi just haft en supermysig helg, maken och jag. Igår var vi på utflykt till Formens Hus och Grythyttan och idag har vi räddat vår lägenhet undan förfall - dammråttorna höll på att ta över! *skratt*

Är lagom laddad för en vecka vars slut innehåller alltifrån att mamsen ska opereras i ryggen på fredag till att maken åker på killweekend utomlands och jag flyr till en av mina bästa kompisar i Gbg.

• MrsO

Hello Girls!

MrsO funderar över varför hon just köpt träningskort när hon ska börja renovera huset...??? Känns som att passen i huset räcker gott o väl *s* Är ganska mör...

Välkommen tillbaka, Telis! Låter som att du haft det bra!

Håller med dig Oms, hatar när folk avbokar i sista minuten!!! Och så faller ens planer och man inser att man inte alls hade behövt stressa som man gjort för att hinna det och det innan. Urk!Håller tummarna för att ni kan ses till veckan!

Dags för thaimat och Parlamentet!

• viktualia

MrsO - en av mina kollegor köpte hus i somras. Hon har gått ner typ 5 kg bara av att renovera hus... så det är nog en bra bantningskur.. ha ha... samtidigt som man investerar tid i huset...

• viktualia

Älskade vänner!

Här kommer länken till del 4 - vår kära del 3 stängs (enligt tidtabellen) alldeles strax. Jag föreslår att vi låter denna glida mot nya nejder - dvs arkivet... och att vi samlas i den nya - även om det skulle ta en stund innan denna VERKLIGEN stängs... Inga bus a la Omsan... sånt är farligt - det vet vi numera!

Puss på er allihop och välkomna till fyran!

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2176613.html

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3