• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Jag har inte testat det där än... får nog vänta med att tanka ner IKEAs kökshjälp tills vi har ett hus att diskutera om

Snartis!!!! Kan du inte avslöja lite mer om lägenheterna... jag vill ju TITTA!!!!!

• Snart så....

hahahah Vickan, nyfiken i en strut :)

• viktualia

Näääääaaaeeee vad taskigt.. kom IGEN Snartis!!!

ååå jag går ju UNDER av nyfikenhet!!!

• Snart så....

hhahahaha kan säga så mkt att det är två lägenheter i sjöstaden

• Zozo

HAHA.. Ja nu vet man ju vad man ska säga för att fa fart pa er - PITT pa er!

Mötet gick väl bra.. öh, tror jag. Jag börjar pa onsdag nästa vecka iaf. Tre veckors arbetslöshet hann det bli.. det kan fa räcka. Fördelarna med jobbet är friheten bade vad gäller att skapa sitt eget jobb och vad gäller start- och sluttid om dagarna, samt att de andra verkar himla trevliga. Nagra resor ingar ocksa och det är alltid trevligt, iom att jag själv far styra över dem och att det inte är hela tiden. Minus är da lönen samt att jag IGEN hamnar i turismbranschen...
    men den här gangen hade jag inte tänkt stanna 7 ar heller sa jag fortsätter söka.. och planera nästa etapp!

Jag kan inte bestämma mig för om jag är nöjd över att ha hittat ett nytt jobb inom tre veckor eller om jag är lätt besviken pga lönen.. Lite bade och om man ska vara ärlig.

• viktualia

Zozo - klurigt värre! men grattis hur som helst! det är nog ett bättre sätt att fördriva tiden att ha ett jobb än att gå hemma och dra...

Snartis - det var ju massa stycken till salu där... fast coolast var 5:an så jag röstar på den! fniss fniss...bara en tiopotens högre än huset vi tittade på *ASGARVAR*

• MrsO

Grattis Zozo! Även om lönen inte är den bästa så borde det väl iaf vara bättre än att gå på a-kassa? Du får väl se det som en språngbräda mot ngt annat! Erfarenhet och kontakter tjänar man ju alltid på.

• Zozo

Tackar flickor! Visst är det bättre att jobba än att ga pa a-kassa (som jag efter gardagens eskapader inte tycks fa i vilket fall som helst..)!!

• viktualia

Zozo - samtidigt önskar man ju alla att få hitta drömjobbet med drömlönen....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3