• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

oooopss.. jag rymde visst från partajet och datorn... drog iväg på eftermiddagsfika här på jobbet minsann...

ska orka jobba en timme till nu!!!

• MrsO

Har oxå fått i mig lite kaffe... huu, vad segt den här eftermiddagen går.... men nu är det bara 1 timme kvar!

• mugglesfan

Nedräkning här också. Tröstade mig med en 88:an på fikat när de andra drack sin fredagssnaps (företagstradition ).

Bara ca 45 min kvar... Sedan HELG!!!

• viktualia

mugglesfan - en 88 lät gott! själv har jag just mailat iväg vininköpsförslag till maken, tänkte att han kunde få gå på systemet... mig är det ju synd om.. jag pendlar ju och är sjuk och allt.. hi hi hi hi

• MrsO

helt rätt Vickan, sätt fart på dem! Ja, en 88:an lät inte helt fel...

Ooooh, så spännande!!! Nu ligger vår lgh ute.... Hoppas, hoppas att försäljningen går bra!!!

• viktualia

MrsO - om du vågar - maila över länken/infon om er lägenhet... ..hi hi hi....*nyfiken*

• MrsO

Nja... så modig vet jag inte om jag är... *s*

• viktualia

fniss fniss....

näee... det är kanske att gå över alla möjliga gränser.. hi hi...

nu drar jag hemåt! sup i frid kära vänner!
    kram!

• nenne78

hejsan heeej! Förlåt att jag inte varit här, men ni kanske inte ens har saknat mig. hur som helst - imorgon sticker vi till Thailand! Weeeh!

Jag gjorde min sista dag på jobbet idag och skrapade backspegeln i garaget. Skit! Fan att bilen ska vara så jävla bred!

jaja, nu har jag packat och ska snart gå och lägga mig. Kanske pilla på mannen lite, han ser väldigt lockande ut idag. Som alla dagar då. Tihi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3