• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

sådär ja, nu var snabbmaten och systembolaget avklarad - behövde fylla på energibehovet lite... hallåååå? var e ni nu? tyckte jag såg MRs O påväg till pizzerian när jag var på väg tillbaka men e inte säker,

e vi på g eller? jag öppnar en flaska vitt, alltid bra att ha runt lunch:)

men Mrs - har ni shoppat hus - vad kul! jag vill se bilder!!! om du mailar Vickis kan hon väl maila mig jag har inte din mail ju!

• viktualia

Omsan - jag var ute en sväng för att ladda energibehoven jag med... hittade nån najs hämtmat... sånt finns ju runt ditt hus!

Nu har jag kommit på värsta grejen! Har blandat en energidrink med kiwi, ananas och lite skumpa! *dansa hela natten lång*

• Oms

åååå vad gott! får jag smaka lite till * surplar i mig halva drinken*

Vickan blandar du en till mig med? *glider in i badrummet igen - glömde ju mascaran - att ingen sagt ngt*

• viktualia

Visst! Jag mixar en till dig också! Det är ju minst lika viktigt att du får lite kraft, så du inte blir smittad av mig!!!

MrsO måste ha fastnat på pizzerian... eller så gled hon kanske vidare till lyxkrogen för att hämta mat.. ska man fira så ska man ju!!!

• Oms

ja, eller hon kanske e o käkar libanesiskt - såg att det var många där när jag gick förbi, jaja - mer vin till oss andra!

ska nog ta en vatten oxå tror jag, har blandat som sjutton här, jag sätter mig på soffan och tar det lite lugnt ett tag m min nyinköpta glass *det blev en PEPE* och en liter citronvatten

• viktualia

här blir det mineralvatten med mango och papaya ett tag.. hm... det är nog farligt att ta I så där hårt när man är gammal tant.. ha ha ha

blev lite väl mätt av hämtmaten.. nån sorts vindolmar som verkligen la sig som ett täcke i magen..

• MrsO

Nej, ingen lyxkrog här. Efter det här köpet lär vi få leva på kranvatten och nudlar! *skratt*

Det ligger inte kvar på nätet. Ett litet radhus i ett av stans trevligare områden blev det. Känns helt rätt för oss! Det finns en del att renovera - fast det känns mest kul, då kan man ju få det som man vill ha det på en gång! Men en hel del jobb blir det ju... så vi får nog en lite stressig vår, vi satt ju inte sysslolösa sen innan om man säger så...

Nä, jag korkar upp en flaska till. Nu vill jag ha en god bit choklad oxå! Man behöver ngt sött för att smälta maten...

• viktualia

MrsO - näee sysslolös verkar vara klurigt att bli! Men GRATTIS till radhuset i alla fall!

• mugglesfan

Fasen vad ni spritar hela tiden i denna tråden - man blir ju imponerad!

Jag får börja hänga på allvar här om sisådär 5 månader när jag också kan sprita... Borde passa min svampprofil

• Oms

ååååh vad skönt m en powernapp *gäsp*

haha, ser att det inte bara e jag som har slumrat till *ruskar om MRS O* men var e vickan? *lyssnar, spejar, trippar fram på tårna*

Men Vickan - sitter du här o surfar runt?!

nu aks jag iväg på en liten appointment - återkommer i em, hålls ställningarna till dess så komemr jag m nya friska krafter och hjälper till om några timmar... tjingeling *vinkar och stänger dörren*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3