• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Mrs O - fixar du lite snacks?

skitsnygg klänning förresten - och med trikåer - det e ju så inne ju!

kan ngn ringa Zozo och övriga? att det ska dröja så länge innan de kommer!

• viktualia

Jaaaaa!

Jag ställer det här på bordet *vickan vrålar tillbaka*

ååå bubbel är bra mot snuva... nu har nog snuvan släppt!!!!

Vickan skrålar: *take me to yor heaaaaaaaaaaaaaaven*

Omsan - jag har visst glömt min underlagskräm.. får man låna lite?

Najs vin du har förresten!

• MrsO

snacks var det här: wasabinötter, chips, ostbågar, salta pinnar och chasewnötter!

vem har tagit det sista av champagnen??? Ja, jag snyltar väl lite på Omsans vin istället då...

• viktualia

MrsO - det var jag som tog skumpa!! fniss fniss

*So never let it go never stop when we reach the top tonight*

Vickan i högform!!!

Hm.... var är matskedsgumman?!?! hon behöver nog också jazza loss lite?? hooooo hoooo
    Och zozo - efter ditt möte får du ta helikoptern och komma på direkten! Det finns bra landningsplatser i närheten av Omsans hus!

Och ni andra - KOM IGEN!.... (Fast Telestubben sitter väl nere i Österrike och är i full fart med after ski redan nu....)

• Oms

Vickan - vart har du gjort av sminket?

kan ma han på sig det här? vad tycker ni ska jag byta?

ja jag ska torka upp pölarna. har int ehunnit föan håret ännu men va f- n jag måste ju ha lite vin...

var e vinet nu då? Mrs O, har du sett det?

Vickan har du bytt kanal? sandra kim hörde man inte igår! *jaime jaime la vie*

• Oms

Ja Tubbies e def på afterski nu - vi måste skåla m henne! jag höjer mitt snart funna glas mot österrike, och då får vi ju med zozo på vägen - såå smart! dubbelskål!

• viktualia

Omsan - sminkväskan ligger där i hallen seruvälan!!!

Och vinet står på matbordet JÖ!

Snygg outfit hörrö, men du.. ha ha ha... vi borde nog gå på bantningskurs tillsammans du och jag... ha ha ha ha.

MrsO - vad skoj att du är med!!!

Och musiken??? det är SR Melodifest -hög partyfaktor!!

• MrsO

Ja, nu räcker det Omsan - man behöver inte mer än _ett_ lager smink... Kom igen och sväng dina lurviga med Vickan o mig istället!

Dags att fylla på med snacks och korka upp en nya flaska champagne! Här ska firas!!! Makarna O har köpt hus!!!!!

• viktualia

MrsO - nääääääeee Vad COOOOOOOOOOOOOOOLT!!
    Jag vill OCKSÅ ha hus - maken och jag var ju och tittade på ett i förra veckan, men det blev inget.. åååå nu blir jag nyfiken! Ligger det ute på nätet fortfarande så man kan spana - så maila gärna!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3