• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

nu ska jag gå hem för dan och göra läxor m dotra... hoppas hon e lika motiverad idag!

förresten girls - var är SIS? *syster yster jag saknar ju dig ju!*

• viktualia

Jaaaa ingen Sis på länge... trist...

Heja Omsans dotter!!!

Kram kram! Ses imorrn

• Telemarkgrrl

Hej hej!

Jag är nu hemma i Stockholm igen, skönt! Nu är det bara bara att packa upp lilla resväskan och sen packa stora resväskan. Imorgon drar vi på semester. :D

Ska försöka titta förbi någon gång, jag är ju en äkta BT-:olist! :D

Ha det så bra allihopa och ha en mysig lunch i morgon, Oms och Vicks och Ms K!

PS: Imorgon kväll vinkar jag, Zozo, håll utkik!

• Oms

Tjena tjejer!

Nu är dottern klar m landskapet, eller nja, imorgon ska de klippa o klistra i skolan. vaddå tänker ni . skulle hon inte redovisa imorgon? Jo så var det, tills alla barnen beklagade sig till fröken att det var för mkt på för kort tid. deras föräldrar hade oxå beklagat sig tydligen, så nu ska arbetet vara inlämnat på måndag istället!

skönt, det var inte bara jag som tyckte att det var så mkt!

nu jobbar vi matte och då dottern har använt datorn för sitt projekt så har hon använt det trådlösa tangentbordet som e bra mkt mer ergonomiskt än vad laptopens tangeter är, vilket jag erfar nu när jag använder den samme, gud vad mkt lättare det e att skriva med det och vad mkt snabbare det går, iaf för mig!

ser fram emot lite BT-snack live imorgon samt att träffa min favvobrorson i morgon eftermiddag som nu har hunnit bli 18 år! jag som böt blöjor på den lilla killen, haha nu e han 190 lång!

nä nu måste jag rycka ut så då får jag skicka iväg det här inlägget!

• MuffinsTönt

Tjena.
    Har precis kommit hem och ska nu planera mitt superstressiga period läser ju som sagt dubbelt. :o:D

So long tjejer! Hoppas fler kommer in så tråkigt här...

• viktualia

Vickan tittar förbi.....

Håller på att packa inför helgen och frågan är om jag klarar miniformat på packningen.... hm.. *håll tummarna* jag AVSKYR att resa med för stor packning!

• Zozo

Morning girlsen!

Trevlig resa Telis - jag haller utkik!

Vickan - haha. Jag packar alltid laangt innan. Typ: slänger allt innehall i garderoben pa golvet. Sorterar bort det mest onödiga och hänger in det igen. Sortering nr tva.. nr tre.. för att i slutänden sta med en nätt liten väska och fundera pa varför jag inte har ngt att ha pa mig...

HU! Jag har gatt upp i vikt i all flyttstressen och nu star jag inte UT med mig själv igen. Sa nu blir det andra bullar.. eller, ja kanke inte bullar da...

• viktualia

godmörning!

packningen är färdig, liten och smidig, och Vickan beger sig om en kort stund mot storstaden...

Hoppas att Telestubben tittar in: Ha en ljuvlig semester!

Krya på dig-kram till Pela om du orkar slänga ett getöga hitåt!

Och snart ses vi, Omsis och Matskedsgumman!

• Zozo

Ha sa kul tjejer.. och pompoma lite at mig runt 14-tiden...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3