• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Omsan! Kl 12 vid Gärdet blir bra. Jag har både ditt och matskedsgummans nummer!

• MuffinsTönt

Tack Tellis! :p
    Jag har gått o grubblat på det o känt mig snålt eller/och dum i huvet. Nu kan jag lämna det. Hoppas jag.

Zozo
    Hehe... skola ska man inte va om det inte abslout måste. :D Coolt med ett språk utan skrift. Samtidigt jobbigt...

Nu ska jag luncha, göra mig i ordning o sen dra till skolan. :D

Vi ses senare på kvällen ladies!

• viktualia

ååååååååååå det går så dåligt att jobba.... blärk! jag måste göra klar presentationen jag ska använda på måndag idag... men VARFÖR är jag så oinspirerad?!?!?!

• Zozo

öh - för att BT finns, Vickan??

• Zozo

Usch, jag har absolut inte fatt ngt gjort idag sa nu maste jag springa ut en runda!

• viktualia

Zozo - hm... tjaaa kanske är det därför.. hm....

Jag bytte arbetsuppgifter ett tag och hoppas på att jag kommer tillbaka på "fixa-presentationsfronten" senare...

Ut och springa... tjaaa om det inte hade varit för all snö, is, regn och slask så hade jag gärna gjort detsamma...

• Zozo

Naja, "springa" var kanske väl överdrivet.. "ga ner och se om jag kan hitta en wifi-förstärkare" hade väl varit mera riktigt.
    Annars star balkongdörren öppen och det är riktigt varigt här...

• Ms K

allå allå!

snabbvisit här: omsan! jepp - 12 vid gärdets t-bana pressbyrån it is! Som vicks sa så är mob.nr utbytta så vi hittar varann Ät sparsamt med frukost nu flickor - så vi riktigt kan frossa mmmmm

nu måste jag jobba det sista lilla som är kvar innan spacklet ska på inför kvällens tillställning! Orkar inte släpa hem datorn, den får stanna på jobbet inatt - så vi hörs i morgon bitti!

kram kram allihopa

• Oms

Zoz - haha vad kul det kan bli ibland utan å, ä och ön:) varigt hoppas jag verkligen inte att du har det där:D:D

• Zozo

Omsan.. jo jag sag det! men nej, inte varigt utan varigt.. elle ja, du fattar!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3