• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Hohoho!!! var är ni? *ekar*

Här var det fullt! :?

Hoppas nattskiftet loggar in snart. *trummar med fingarna mot bänken*

• Zozo

Tack för pompomandet flickor! Vet inte riktigt vad jag fick ut av den här intervjun.. Blev just inte mycket klarare men de vill ha mig pa en intervju till högsta hônset i Paris. Känns lite överdrivet för just den här posten. Det är ju ingen chefspost direkt...

• MuffinsTönt

Tjena tjejer! Vilken dag det varit. :)
    Har hittat en jättego juice från Brämhults. Och en otroligt go bröd med valnötter. Fast dyr var den!

Zozo
    Va menar du? Ska du få ett jobb som är i paris, som itne är chefjobb? :o

• viktualia

Vickan tittar in!

ÅÅÅÅÅ vad skoj det var att träffa Matskedsgumman och Omsan! *kramar om*

Jag shoppade som en galning sen och grubblar över om jag ska dumpa en del här och ta hem det när vi åker hit med bil nästa gång *fnittar* Här är alltså Ua och imorgon girls är det dags för min show. Jag äntrar scenen kl 13.15 och ska hålla låda i 45 min! (Och har inte hunnit läsa på än, så jag behöver ert stöd....)

Annars är det bara bra med mig, men jag kommer inte hit och pladdrar förrän imorgon kväll sent!

Puss på er allihop!

• Ms K

Gomorgon tjejer!

Måndag, ny vecka, nya tag Alla pigga och utvilade efter helgen?

Det var jättejättemysigt att få se er vicks och omsan! Ser fram emot nästa gång! Ni är ju precis så babbliga som ni verkar helt underbart!!! puss på er!

Denna gumman har haft smått paralyserande nervositet hela helgen, borde förberett massor inför denna vecka men har bara gjort ingenting alls... :-/
    Förmodligen blir det inte så mycket BTande, men jag lovar att titta in så ofta jag kan! Jag ska ner till södra sveriges vårvärme på en liten forskningsvisit i lund. Ska bli kul, men blä, jag är nervös. Tur att jag ska bo hos storasyrran så att hon får lugna mina uppstressade nerver om kvällarna, med lite rödvin och babbel. Tåget går om 50 minuter, så nu måste jag rusa!!!

Kram på er allihopa!

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!

Jag har tagit vatten över huvet, denna gång. Har lovat en kompis att hjälpa henne med ett problem. Insåg nu att det är inte så himla enkelt. :? *klurigt*

Ska sitta o mögla under kemiboken idag.

Vi ses på kvällen/natten. :?:D:D

:p

• Zozo

Morning girls.. VARFOR stiga upp kl 6 om man är arbetsfri.. känner mig rätt seriös och solidarisk med maken (om inte annat sa är det den stunden vi far tillsammans om dagarna eftersom han nu i början slutar sent..)

Ah, jag tänkte pa er pa träffen!! Och sen akte jag till Ikea och "trösthandlade"...

• MrsO

MrsO is back from the sun! Vilken underbar semester!!!

Ser att ni i vanlig ordning har skrivit massor... har inte hunnit läsa ikapp... mailboxen är överfull så jag håller mig nog sysselsatt hela veckan! Känns lagom motigt att vara tillbaka, men det är bara att brtya ihop och gå vidare...

• Oms

tjena girls!

jag e på jobbet men mer e det inte... e sååå omotiverad o trött - har varit på 3 middagskalas i helgen och e inte ett dugg utvilad! e helt slut o vill hem o sova... bläh!

goda nyheter är att nästa söndag ska alla i byteskedjan träffas hemma hos mig på en fika och skriva på alla papper! nu e vi på G!

Mrs O - kul att se dig här igen! hur har resan varit?

• Oms

Zoz - du får sluta gå upp sådär tidigt:) det kan ju inte vara bra i längden ju!

Vicakn - idag så ska vi pompomma för dig!

Muffins - känns som om du har blivit mer intensiv i ditt pluggande! heja heja!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3