• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

OOOoooooooooooops....

Vickan här!

Tålde nog inte så mycket som jag trodde... farligt att sprita och vara dundersnuvig samtidigt... hm.. jaja.. jag däckade i ett hörn och kvicknade just till.. Borde kanske ha tagit en powernap.. men det blev däckande istället...

NU tror jag dock att jag är på benen igen o ska försöka jobba några timmar till...

Vi får nog ta utgång till schlagerbaren nån annan gång. Och Muggles - det är klart att du ska vara med på våra spritfester!!! Det är ju DRAG under galoscherna vill jag lova!

• mugglesfan

Japp, tills dess får jag se på. Och heja på!
    Sånt drag här så det fladdrar i gardinerna

• MrsO

MrsO vaknar till liv... hmm... det var ju det där med sprit och huvudvärk...

Borde göra en seriös insats så jag får undan lite av högarna på skrivbordet, men huvudet känns tungt... Vill hem o planera kök istället!

• viktualia

MrsO - ååååå jag är som sagt avis... om du backar X antal sidor så ser du att maken och jag planerade hur vi ville att vårt framtida kök skulle se ut innan vi tittade på det där huset...

Ljus ek i luckorna, svart granit i bänkskivor och en del andra häftiga detaljer var frågor som diskuterades....

• MrsO

Svart granit gör sig ofta mkt bra som bänkskiva! Jag har tänkt mig att vi skulle ha ett ek-kök när vi flyttade till hus - tycker det är mkt snyggt. Men i det är tror jag inte att det riktigt kommer göra sig eftersom det är ganska litet, vi kommer satsa på vitt istället.

• MrsO

Jobbigt bara att allt kostar så förbaskat! Det är ju inge kul att göra ngt halvdant nu som man sen vill göra om igen om ett par år... men eftersom vi inte har obegränsade tillgångar lär det ju bli ngn kompromiss iaf...

• viktualia

MrsO- en annan variant var att ha ask i luckorna och det finns på IKEA. En tanke skulle också vara att köpa stommarna på IKEA och luckorna nån annanstans...

• MrsO

Jo, det finns ju lite olika varianter, men det slutar nog med att vi köper allt från IKEA iaf. De har ju faktisk mkt vettiga lösningar. Det är samma stommar i deras kök som i Marbodals. Helst hade jag nog velat ha ett Kvik-kök, men men...

Sen ska vi fixa badrummet oxå - jisses vad kakel o klinker det finns att välja på, man blir ju alldeles snurrig!!! Och sen ska man ju ta ställning till handtag och knoppar och gud vet allt...

• viktualia

Badrummet vill jag ha i grått och vitt, diskret och snyggt. Med en duschhörna i glas....

*drömmer*

• MrsO

Ja, drömmer gör man ju... sen kollar man på prislappen och blir klarvaken... *skratt* Just nu lutar det åt vitt kakel på väggarna och en duschhörna med turkos mosaik och glasdörrar...

Ha, ha... jag kommer tjata hål i huvudet på er med alla funderingar och idéer... Ni får stoppa mig om jag blir jobbig!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3