• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Ahh! Minibaguetter är min favorit. :D

Danke schön ladies! :p

Konstig blandning där, jag vet.
    :D:D:D:D

• MuffinsTönt

Ohhh! Vi håller på och dskuterar om att möblera om vardagsrummer hos grabben. Vi kan väl snacka om det också. :? Om vad som är bra. - 38" eller 40"? 8)

• MuffinsTönt

Vi kan väl snacka om det HÄR också. menar jag. *suuuck*

btw- jag tänkte öppna en flaska vin härpm dan för att plugga bättre. Men hittade ingen öppnare. :? Kanske lika bra...

• Makens Pela

Huga vad tragiskt att ha en flaska vin men ingen öppnare...

• viktualia

Vi tar en inredningsplaneringskväll helt enkelt, låter som en gjuten fredagsunderhållning!

ost och kex låter bra - MrsO!!!!

• Oms

jag hoppar inredningsplaneringskvällen... jag har helt eneklt ingen ekonomi för att börja planera inredningn, så skulle maken få jobba häcken av sig om det ska bli som jag vill ha det *för nog sjutton har jag idéer:)*

jag gillar inget halvdant, det ska vara allt eller inget, så att måla om en vägg om man inte har gardiner o mattor som matchar - ja då får det va liksom.

får se nu om det blir flytt, det e en helt del o göra i den lgh, tapeterna e gräsliga m fläackar o borrhål. sen är det ett tråkigt kök, men men det är hyresrätt och inte stambytt där ännu så jag tänker inte göra ett s*it där

men jag bistår gärna m inredningstips till andra ;):) vet inte hur många lgh jag har stylat om

nu ska jag på begravning, sen e det fullt upp hela helgen så vi syns nog ev sön kväll igen annans på måndag, kram på er alla!!!

tjingeling

• viktualia

den stora frågan är nu: HUR länge ska man stå ut på jobbet? när får jag rymma hemåt?!?!?
    *grubblar*

• mugglesfan

vickan: jag har samma undran! Eftersom jag jobbade förra helgen så har jag känt mig sliten hela veckan. Och har sovit lite dåligt de senaste nätterna så jag är sååå sugen på att gå tidigt i dag. Men får väl invänta maken som ska hämta mig för att åka och kolla på en duschvägg. Han är nog inte så pigg på att minska på sitt flexkonto

Har ni fredagsfest idag också?! Dvs har ni redan korkat upp?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3