• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Zozo

Heej flickor, ja värst vad ni blivit seriösa allihop.. Inte en pittfest inom synhall...

Kl 14 ska jag till reseföretaget och prata kontrakt. Behöver slutligen inte aka till Paris för att prata med högsta chefen. Inte ett drömjobb kanske, men ett hyfsat jobb.. och tre veckor hemma räcker for min del...

• viktualia

Vickan spinger in i tråden!

Oj! Bånjk... *slog i skallen* ...jaja... det gör väl ingen skillnad... för jag sitter hemma och är dunderförkyld och ska jobba NU

PITT på er allihop!

• Oms

precis Zozo - inge pittfest så långt ögat når! då får vi väl se till o starta en!

vickan är först ute m PITT! så då e det bara till o fortsätta m nästa viktiga ingrediens.... SPRIIIIIIT!

e ni med? Vickan det e skitbra mot förkylningar!

• viktualia

Jag tog faktiskt en wirrepinne igår... effekten var att stoppet i näsan släppte och jag började snora hysteriskt.. fick inte sova ordentligt.

... så det kanske är läge för en dylik pinne till för att på frisk på riktigt?!?!

förresten tycker jag att det är dags för utgång... jag tycker att vi ska gå ut och dansa nånstans... schlagerbaren kanske?!?

*Vickan tar ett dricksglas, häller upp lagom mängd otäck whisky (tog den yngsta av makens fina märken), drar på sig snyggklänningen och VIPS - I´m in and I´m in to win*

• MrsO

Sprit- och pittfest! MrsO is in! Men med tanke på min brutala huvudvärk borde jag nog ta det lugnt med spriten...

Håller tummar och tår för Zozo att det går bra med jobbet!

• MrsO

Hej Ms K förresten! Du verkar ha smitit in medan jag var borta! Bläddrade tillbaka och läste din presentation - bläddrar du tillräckligt långt bak hittar du min presentation oxå! Ang resan, så har vi varit i Sydamerika på vår 1 1/2 år försenade bröllopsresa.

• Oms

Jaaaaaa! dans! *jag ska ooa hela anatten ooa hela dan*

vad ska jag ha på mig? hmm...

*öppnar en bacardi breezer som tänkar dricka*

ska vi köra sexigt, våpigt, galet eller snyggt? den lila svarta eller catsuiten?

*hoppar in i duschen*

Vickan sätter du på lite musik?

• viktualia

*tjohooooooooow Omsis*

Då åker vi! jag tar min mörkblå klänning med ballongkänsla nedtill - dösnygg! Och fram med drinkarna... jag blandar nåt schysst till mig.. såndärna breezer är inget för allergiska typer som jag..

stereon åker på och uj- vad är det jag hör?!? nån gammal discorökare från 70-talet som jag inte kommer ihåg namnet på*

dags att spä drinken med lite skumpa.. måste ju komma i FORM!!!

dags för förfestdans också *Vickan kastar sig ut på Omsis vardagsrumsgolv och gungar lyckligt*

• Oms

Vickan - skruvar du upp lite, svårt o höra här i duschen...

"oooo i love to loooove but my baby just love to dance love to dance..."

thank u! woaow! nu kör vi!

HÄLLER DU UPP ETT GLAS VITT? *skriker för fullt*

• MrsO

Har ni fest eller?
    *poff* champagneflaskan är öppnad!!! *häller upp åt alla som vill ha* MrsO moonwalkar över vardagsrumsgolvet, sveper ett glas champagne och avslutar med en tjusig piruett

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3