• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Zozo - jaa just det! Dags för pompom igen! Jag får väl ställa mig och breaka lite i nåt gathörn i Sthlm och sända bilden till dig via satellit eller så... Go Zozo Go!!! Du är värd en BRAAAAAAA lön!

• MuffinsTönt

Tjeeeeena!!!!!

Hur är läget? Jag har fått gooooda nyheter!!!!

Vi ska åka till Vietnam i juni. Vi ska stanna en dag i Hong Kong o irra runt lite. Känner en vän där så han kan nog guida oss. Har inte sett honom på 4 år!!! *hoppar och skuttar* Sååå glad!!

• Oms

godmorgon girls!

Muffins- vad roligt!hur länge ska ni vara där? hur ofta åker ni till den delen av världen? e det m familjen elelr ska pojkvänen med?

Zozo - kl 14 sa du? inga problem - då har vi fikarast och lite fredagsunderhållning álà lets dance säger väl ingen nej till?!

Vickan - syns snart (som om du skulle kunna läsa det här nu, haha)

Tubbies - har du åkat nu? ha en udnerbar resa och glöm inte o pompoma på flyget /i backen/ i liften för zoz kl 14;):D

Hur mår Pela idag?

Lever allas våran sis?

Nenne - halllååååå? halleluja, haaaaalå!

Snartis - vi saknar dig här ju!

Ladyn - försvann du igen?

Mrs O - fortfarande i sydafrika?

har jag glömt ngn?

• Snart så....

Är här oms, fast hinner inte skriva så mkt.
    Min nya tjänst innebär massa mer jobb :(

• Oms

jag måste bara säga att igår var det jättekul att göra läxor m dottern.

det låter som om det e det värsta jag vet men så är det inte och jag kommer ALLTID att göra läxorna m henne då skolan är A och O.

Det jag stör mig på är att det läggs så mkt ansvar på oss som föräldrar och att det tar så mkt av fritiden såväl min dotters som min egen.

igår blev vi klara 21.40 men då hade hon jobbat superbra och hon är så duktig! Jag är stolt över min lilla tjej!

• Lady o Lufsen

Lady´n är här!!! Tack för omtanken!

Dock sporadisk närvaro...

Hörs senare

• MuffinsTönt

Hej!
    Jag har aldriiig varit där. :o Ska åka dit med mamman. Har tänkt att grabben ska med men det passade inte denna gång. Family business! 8)
    Vi åker antingen 9/6 eller 17/6 (beroende min sista tenta) och kommer hem i slutet av Juli. Undrar om man kan ta semester i augusti. Litet surt att jag kommer hem när han ska börja jobba igen. :o:(

• Oms

Här var det DÖTT! halllååååå - var är ni?
    *kikar runt*

Do u wanna come out and play with me...he he he *fick plötsligt en släng av Stephen King;)*

Jag har nu lunchat m Vickan och Matskedsgumman! det var jättegott och jättetrevligt! verkligne kul att träffas så här! det blev 1½ timmas snack om livet i allmänhet och ett o anant boktips delades ut *jag ska läsa dem Msk, pocket sa du, då blir det pocketshop nästa:)*

nu ska jag jobba igen innan det bär iväg för att fira brorson nr2's 18-årsdag,

tjingeling

• MuffinsTönt

Åhh! Va mysigt det låter Oms.
    Oj pompom för Zozo! Hoppas det funkar med distanspompom.

*värmer upp*

Ett o Två o Tre!

pompomPoM pooooomomomPom

*volt och volt och trippelvolt*

PoooooM!!!

Usch va yr jag blir. *muffin vinglar ut till cafet*

• Oms

*flås o pust*

jag har... *flås flås* pompomat för Zoz *pust o flås* nu!

shit vilken uppvisning! hör ni hur de applåderar???! jag tog sats och sprang upp på ryggstädet på soffan och därfirån gjorde jag en trippelskruv m avslutande splitt brevid princesstårtan, såååå snygg!!! lyckade på ngt sätt få upp marsipanrosen mitt i urringningen (rosa spandexdräkt) skitsnyggt alltså!

fick med både Björn, Lotta och Ronny på en gemensam "ge mig ett Z" och sen nu när jag gick så ropade alla "Zozo Zozo Zozo"

värsta draget! hoppas du fick till en bra förhandling Zoz!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3