• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

God morgon flickor *säger hon med darr på rösten*

Har ni glömt mig?

Måste gå in i dag och säga till Vickan och Oms m fl (kommer inte ihåg om det var fler? ) att jag inte kommer med i morogn men det kanske ni har förstått redan...

Försöker på alla de sätt kurera min yrslighet och visa dar går det bra andra sämre...

Jag lovar att snart återkomma men dator klarar min lilla hjärna inte av än....

Kram på er alla och JAG SAKNAR ER!!!

PÖSSAR

• Zozo

äh Pelan hann före.. sniff! Morning Pela!! är du ocksa upp redan..? Maken vaknar 6 här och solidarisk (dum?) som man är sa gar jag upp da med. A andra sidan vill jag inte ligga och söa hela dagen heller, bara för att jag inte jobbar.
    Duktiga Zozo har lagt upp dagsschema med tyskapluggning, jobbsökning och träning...

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!

Krya på dig Pela! Du har ju vart sjuk jäääätte länge. :(

Muffins börjar dan med tvätt och grublerier.

Det är en grej som jag inte kan låta bli o grubbla. Handlar om pengar med andra. Risken att det bli en massa disskutioner o tjafs om jag tar upp mina mina funderingar eller ska jag som grabben skita i det o bita i det sura äpplet.
    Va tycker ni tjejer?

• MuffinsTönt

Oj!
    Va knäppt det låter. Grabben ska inte ens va med. Måste ha hamnat där av misstag.. :o

• Ms K

mornin gals!

Bättre idag på humörfronten här! Fick en del jobbat igårkväll - skönt!

Pela! Det var lilla jag som halkade med på ett bananskal nu på fredag. Tråkigt att du inte kan hänga med - men Stackare! Du har ju varit sjuk länge nu!!! Virus på balansnerven låter helscary - eller är det en förkylning som satt sig på balanssystemet (i örat alltså) ??? Det hade jag en gång, kunde tydligen bli så liksom att man får ont i öronen när man är förkyld, men huvva så hemskt det var. Stackars stackars stackars dig! *massor med hägendaas till Pela*

• viktualia

Pela - stackars liten! Hoppas det där grymma viruset släpper snarast!!! *kramar om*

Godmorgon till alla!!

MsKsgumman - bankett i stadshuset- cooolt! det ska jag på i april minsann!

Muffins -jag förstod inte din fråga!

• Ms K

morron vicks! Cool - jag känner mig lite småviktig som får gå på sånt fint har man liite rätt till det? Det händer ju verkligen inte ofta liksom...

morron muffin: hehehe Du yrar fortfarande i nattmössan tror jag, eller steg tvättångorna dig åt huvet flicka ? Vad sa du???

ÅÅÅÅH Tjejer! Idag är internationella kvinnodagen! Grattis... eller.. nått.. eh

• Oms

godmorgon girls!

Pelan - stackare - vad synd! det hade verkligen varit kul att få träffas, nu när vi valde en vardag o allt;) Krya på dig!

zozo - tyska? behöver man kunna tyska i Lux? måste den dessutom vara flytande? *har ingen koll, men såklart vissa delar borde prata tyska*

Muffins - men du måste ju vakna innan du börjar prata ju!;)

vickan - synd på huset *fast jag säger nog att ni hade tur som klarade er ifrån alla reparationer;)* imorgon ska vi äta smarrig lunch:)

Ms K - ja det ska bli jättekul att träffas! och visst e det kul att se hur mkt dottern har utvecklats och informationen man får till sig genom läxläsning, förhör och problemlösning ÄR intressant -det e bara att man får ingen egen tid - vare sig jag eller dottern - och DET är det jag hänger upp mig på!

Ang läxor - när vi gick i skolan så behövde mian flöräldrar inte lära mig nya skaer utan det var repetition på det man lärt sig under dagen /veckan. numera är det nya saker som man får gå igenom m barnen hemma och det tycker jag e fel - jag är INTE lärare och vill heller vara det. Dottern blir vidare jättestressad om jag inte har svaret på allt - eller om jag inte svarar som hon tror att fröken skulle göra, förstår ni vad jag menar?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3