godmorgon girls!
Pelan - stackare - vad synd! det hade verkligen varit kul att få träffas, nu när vi valde en vardag o allt;) Krya på dig!
zozo - tyska? behöver man kunna tyska i Lux? måste den dessutom vara flytande? *har ingen koll, men såklart vissa delar borde prata tyska*
Muffins - men du måste ju vakna innan du börjar prata ju!;)
vickan - synd på huset *fast jag säger nog att ni hade tur som klarade er ifrån alla reparationer;)* imorgon ska vi äta smarrig lunch:)
Ms K - ja det ska bli jättekul att träffas! och visst e det kul att se hur mkt dottern har utvecklats och informationen man får till sig genom läxläsning, förhör och problemlösning ÄR intressant -det e bara att man får ingen egen tid - vare sig jag eller dottern - och DET är det jag hänger upp mig på!
Ang läxor - när vi gick i skolan så behövde mian flöräldrar inte lära mig nya skaer utan det var repetition på det man lärt sig under dagen /veckan. numera är det nya saker som man får gå igenom m barnen hemma och det tycker jag e fel - jag är INTE lärare och vill heller vara det. Dottern blir vidare jättestressad om jag inte har svaret på allt - eller om jag inte svarar som hon tror att fröken skulle göra, förstår ni vad jag menar?