God morgon tjejer!
Och heeeeeeej Zozo!! Vad roligt att du hittat tillbaka hit! Jag är självklart med och pompommar både för dig och Omsan idag, det är ju mycket praktiskt att vi kan pompomma åt två personer samtidigt. Jag har alltid varit lite schizofren så det kommer att gå strålande.
Igår kväll var jag ute och åt på en tjusig restaurang med några kollegor här i hålan. Jag har samma problem som jag såg i den andra tråden att Mugglan har i Tyskland. Bara för att man bor på hotell och inte är hemma så tror folk att man måste underhållas på kvällarna. Helst hade jag
velat gå till min hotellrum (med snedtak, synliga takbjälkar och badkar), kanske ta ett bad, läsa en bok och titta på Desperate housewives men icke, folk här har planer för en varenda kväll och det är svårt att tacka nej. Men det var trevligt och gratis champagne ÄR gott!
På tal om interna jobbuttryck, jag är rädd att jag är så nördig att jag inte ens märker när jag använder dom. :D
Nu ska jag gå och byta om. Jag är visserligen vinterblek och småpluffsig men jag kör med min magdansoutfit i knallrosa idag, det var den enda pompomutstyrseln jag fick med mig i resväskan hit.