• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

JA, vi är alla språkpoliser här, jag är en av dem men ligger lågt då jag tyvärr tänker snabbare än vad jag skriver därav så blir det sååå många stavfel. i arbetet hittar du dock inte ett enda stav- eller grammatiskt fel...

• Ms K

hej hej omsan!

Nej, jag bor inte längst linjen, bor "norrut, åt andra hållet". Men hamnar ni där du säger kommer ni vad jag förstår att ha superfin utsikt och läge eller?!!! Blir det villa eller lgh? Ett tips om ni ska köpa hus så kolla att ni inte hamnar i direkt blås-väder, vissa av husen utan lä ser ibland mkt vindpinade ut och jag kan tänka mig att det går åt mkt pengar till att måla om och hålla efter.

• viktualia

Lady - näemen komigen!!! vi måste ju få veta hur gammal du är.... jag gissar på äldre än 38, annars skulle du aldrig låta bli att svara.. *er finlurligt*

Omsan - ha ha! Jag har redan kollat upp Ms K med hjälp av mina detektivsajter och kan avslöja att ni kommer bo en bra bit ifrån varandra.. (om jag fattat rätt kring var Os lägenhet kommer ligga).

Alla - japp, jag ser alla felstavningar.. men jag skriver väl inte korrekt själv jämt heller.... eller?!?!

Puss på er!

• Oms

fast man får skriva lite hur man vill -bara man kan stå för det;)

• Lady o Lufsen

Vi hörs...nu ska jag och min ena dotter ha en lunchdate! Tjingelingen på ett tag...

• Telemarkgrrl

Okej då, här kommer min pres:

ålder: 36
    längd: 170
    skostorlek: 39
    sysselsättning/bransch: teknikinformatör
    landsända: Stockholm
    vilket djur du är: envis och tjurig som en oxe
    status på bröllopsfronten: gift (tjohoooo :))

• Lady o Lufsen

Viktualia- ja, det är äldre än 38...Hade ni varit uppmärksamma på allt jag har skrivit så hade ni analytiskt kunnat se det redan igår...analysera det om ni kan!
    Jag utmanar dig Oms att komma på det...

• Oms

Ms K och vickan - tack för infot;) nej vi ska inte ha hus *här vil jag slänga in ett förstärkande uttryck som jag helt plötsligt har glömt* utan en lgh. den ligger inte till så att man får en direkt utsikt men jag kan se huset ifrån jobbet faktiskt (opm än bara hustaket) området är däremot lungt och mysigt tycker jag

• Ms K

hehe Lady smiter!!!!

Nu måste vi få veta hur gammal du är!!! Jag gissar på 32.

• Ms K

Ok jag hade fel. gissar på 42 då.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3