• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Ladyn - ELLER så kikar du bakåt i våra trådar, tror nog att vi har presenterat oss även i denna tråd ett antal gånger just därför att det kommit några nya.... om du har 10 min i timmen att kiak på så har du klarat av det idag om du jobbar sent;)

jungfru säger du- sedär sedär - jag har fått konkurrens!

• Lady o Lufsen

Nä, nä, nä- jag har ingen tid att bläddra bland dessa tusentals svar...

Kan ni inte vara snälla och presentera er?

• viktualia

Här kommer mina svar.. det var ju evigheters evigheters evigheter sedan jag svarade senast...

ålder fyller 30 den 5/4 (mindre än en månad kvar)
    längd 164
    skostorlek 41
    sysselsättning/bransch Samhällsvetenskalig utredare/konsult
    landsända - en småstad 25 mil väster om Sthlm (pga att maken bodde där innan vi träffades)
    vilket djur du är: Knörvelapa eller nåt...
    Status på bröllopsfronten Gift

• Oms

ok, synd att du tycker så, du missar en hel del kul kan jag säga, sitter själv i bladn o går tillbaka om det ngt av vikt jag har glömt

jag är stockholmare (den östra delen) men på väg att flytta än mer lite österut och bli ö-bo;)

jobbar inom försäkringsbranschen

gift, en dotter 11-år från tidigare förhållande

fyller 30 + 2 i år och identifierar mig m en flodhäst;):D

*känns som värsta kontaktannonsen här, haha*

• Lady o Lufsen

Tack Viktualia!
    Hur har du kommit fram till att du är en Knörvelapa?

• Lady o Lufsen

Tack Oms- du ser, det var väl inte så jobbigt...

• Oms

Ladyn, ja vi har alla uppgett vår RIKTIGA ålder här ja, och vi är mellan 22 och 38 tror jag *har jag täckt in alla nu?*

• Lady o Lufsen

Ja...då ligger jag en anings aning utanför den beräknade spännvidden- om jag nu skulle ha uppgett min RIKTIGA ålder (som ni alla andra har gjort... )

• Oms

men Ladyn - såå hemlig får du inte vara, du har ju fått reda på att jag är flodhäst o allt *trumpen*

fast det e lite kul, jag kan nämligen inte se om du är 21 eller 38 - du passar in åt båda hållen på det jag har sett dig skriva än sålänge *jag sa ju att jag e jungfru- analyserar allt*

• Lady o Lufsen

Hur kom du fram till att flodhäst låg närmast din djuriska läggning??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3