• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Ms K

Åh - vicke: Det är CSI idag ju!!!! Jag har för tillfället ingen tv (eh - sambon "råkade" kasta ut den från balkongen under utflyttningsfesten vi hade när han skulle sticka i jan. Kastase tillsammans med stationära datorn, han blev lite ivrig att börja med flytten om man säger så... det är inte så illa som det låter, var ett practical joke som gick lite över styr) så jag är skiiitavis på alla som kan se CSI ikväll. Sympatiskänk lilla jag en tanke snälla om du är en av de lyckliga utvalda som får sitta klistrad Ich liebe CSI

• viktualia

Ms K... fniss fniss.. min extraTV är redan upptagen. Mina päron använder min 14 tumsTV sedan deras pajade i höstas... annars hade du kunnat få pipa förbi dem och hämta den.. ha ha..

Och näpp, jag tittar inte på CSI... här är det Plus som gäller just nu...

• Ms K

det är lugnt vicks, men tack för tanken måste bara ta mig i kragen och pallra mig iväg till nån som säljer begagnade tvs, eller orka surfa på blocket samt hitta nån i innerstan som jag orkar åka till och hem ifrån för att köpa nån, som inte får vara större än att jag ska orka bära den.... puh, djuuupt andetag.

• viktualia

Ms K - ojdå... men då skulle du ju orka bära min 14 tummare... för den är ju liten och nätt.. fniss fniss...

Stackars liten, helt utan TV skulle jag inte vilja vara även om jag inte är nån speciellt flitig tv-tittare...

• viktualia

Och förresten.... Taxi är ett bra sätt att frakta stora tunga saker inom stan!

• Ms K

Gulle dej!!!! Du den affären i solna såg banne mig riktigt bra ut!!!! Kanske åka dit med nån polare till helgen och få bärhjälp, inte så jobbigt att ta t-banan då Typ en 20tummare för 700 pix är inte helt fel, kanske lägga till lite prutning Super! Nja, taxi ut till lidingö går alltid på 2-300 spänn, är j en fattig studentska fortfarande.

• viktualia

Varsågod!!!

Förresten fick jag mail idag på jobbet om doktorandtjänster som är ute på "mitt" ämne på SU, men jag har kommit fram till att jag inte vill bli doktorand... har sett alla baksidor tror jag...

Hittar inte nån annan affär för begagnade TV-apparater i Sthlm än den i Solna... det var det sämsta...

• viktualia

Affärer med begagnade TV-apparater verkar inte vara något för Lidingö.. ha ha ha...

Men här är en länk till eniro och en sökning efter serviceställen för TV-apparater (där man troligen kan hitta begagnade apparater)
    gulasidorna.eniro.se/query&search_word=Radio%2C%20TV%20-%20Service&header_code=R1001239&district_codes=77&geo_area=Stockholm

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3