• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

jag vet! :D
    Snacka om "what goes around comes around".
    Hur har du haft det idag?

Förresten, vad forskar du med? Om du vill va anonym a la Sis så kan du mejla mig.

Hm... frågan är nu om JAG vågar lägga ut min mejladress? :?

• Ms K

Men muffin duuu kan maila moi Jag har kaka.lo@hotmail.com men alltid när jag skriver den adressen brukar den se knäppt blåsvart ut men den fungerar iaf som den ska

Jag har dagen till ära haft världshistoriens kanske tråkigaste eftermiddag på en kurs (tvingad att gå den ) där "föreläsaren" 1. Sa en självklar mening som alla deltagarna redan är totalt införstådda med sedan, eh 5-6 år tillbaka... 2. Skrev upp HELA den självklara meningen på tavlan 3. Läste upp meningen han skrivit högt en gång till. Detta gjorde han med ALLT han sa. I 4 timmar.

4 timmar av mitt liv som aldrig kommer tillbaka.

• MuffinsTönt

haha!

Nu måååste du berätta vad det var för mening. Gärna inom 4 timmar. :?:D

Ska mejla dig strax. *skuttar över till mejl*

• Ms K

Du! det hemska är att eftersom han var så seeeg, jo - han var ju inte direkt snabb på att krafsa ner sina utläggningar på tavlan heller liksom... så skulle det förmodligen ta mig 5 minuter att referera hela inehållet i hans föreläsning och du skulle ha lika stor behållning av infor som vi fick av honom...

nog klagat Ja Mail jippie

Jag blev nyss en riktigt glad kicka för jag kom på att ikväll ska jag få skypa med min daarling och höra hans röst för första gången sen i torsdags!!! mmmmmmmm mmmmysigt! Ich liebe skype!

• MuffinsTönt

Ugh!!! då kan vi sippa det. *pass*

Hihi!! Jag har också hört min grabbs röst idag på telefon. *fniss*
    Han är en sån som inte ringer förrän det är superakut. Tvärtemot mig som ringer bara för att höra hans röst. :o Och gissa vad hn gör?
    JO! Spelar poker. :o Ich nicht liebe Poker!!! :[

• MuffinsTönt

Äh.... Hoppas ni fattar va jag ville säga med föregående inlägg. :?

• MuffinsTönt

fick en ruta med "Du har ett nytt email".
    Aha! ms k har skrivit. täntke jag.
    2 sekunder senare kom en ny ruta upp.. "Du har fått mail från Anders Lundin".

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• viktualia

Ms K - det är farligt med sega föreläsare.. ha ha ha

Mysko med din mailadress!!! Men BT är ett mysko ställe!

Annars är det soffpotatisen Vickan som är i farten just nu... dvs... glor på tv, gosar med maken och pladdrar på BT samtidigt!

• Ms K

hehehe jo jag är egentligen anders lundin under cover moa ha ha ha haaaaa

• Ms K
    bajs
    måste vänta tills i morgon och skypa. Näää, nu är det jag som tar till glasspaketet och tröstar mig lite...

...*mums, slurp*...

okej, nu känns det lite bättre igen Ich liebe hägendaas
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3