• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Ms K - framförallt så styr man ju inte sitt liv helt själv.. men den här gången gick det bra, jag kunde lägga mig och sova en hel helg och visst kommer man mer ikapp då...

Det hör nog till saken att det bara är en månad sedan jag tänkte tanken "jaha, det är så här den berömda väggen känns". Nu är jag på fötter och med hyfsat lugn omkring mig.. öööö jo faktiskt.. även om den kommande helgen blir intensiv...

• Ms K

Vicks: Det låter skönt att du riktigt fått vila ut dig, sömn är onekligen bästa bästa medicinen. Åh, du den vägg-varningen är bekant kan jag lova, så bra att du fick tillvaron på rätt köl igen!!! Här går det också bättre, men den där maktlösheten att kämpa och kämpa för försöka buffra upp just mot saker man inte kan råda själv över, bläää det höll riktigt på att ta slut på min energi där ett tag i höstas när allt, precis allt ville tjorva :-/ urk! Men det är samtidigt riktigt nice när det blir bättre sen!

Måste kila på kurs nu, men tittar in igen runt 4snåret! Kram kram allihoppa

• Sister of the Night

MsK - det var du som var från Norrland va..? :D
    "tjorva"....! :) *njuter*

• Sister of the Night

Hej girlsss förresten! :D

• viktualia

oooooW hellowwww Sis - hur är läget?!

Själv jobbar jag med detektivjoxet.. idag är det inte jätteskoj....

• Telemarkgrrl

Hallå hallå!

Jag är precis tillbaka till kontoret efter lunch. Fick ta med mig en liten japanska, som just anlänt på sitt första Sverigebesök, ut på lunch. Här i Norrland är det snö, is och minusgrader och stackarn hade små ballerinaskor med tunnstrumpbyxor. Så vi halkade iväg till första bästa plejs vi kunde hitta vilket visade sig vara en American Pizza All-you-can-eat Buffet med fyra sorters torra och kalla pizzasorter. Till det hade dom också torrt och kallt ris och en gryta som restauranginnehavaren sa var kyckling men som sen visade sig vara fisk. Stackars lilla tjej alltså, vad ska hon tro om Sverige?! :D:D

• Sister of the Night

Tja Vicks! :D

Jotack - sitter och är övertrött och glor på nätet. (Man är galen m.a.o.)
    Läste för en stund sedan på Kik's reklamplats (någonstans i introt till forumet): "Blodprov på lördag".
    fast det var lite fel.... Det stod faktiskt "Brudprovning på lördag"! :D
    (Hmmm... Provar man brudar då? För att se vilken som passar eller? *rodnar*
    Nä, USCH på mig då!! :o :o :o*

Tellis

Arma tösabit! :D :D :D Det kan inte vara lätt!
    Sen undrar man ju om hon upplever det som att du försöker ta kål på henne redan såhär i början...? "Se här, ät en Big Mega American Superbig Panpizza!! Seså, det är ju buffé, ta en till nu.... sååååå ja...."

• viktualia

Sis - övertrött lät dumt. Läge att vila kanske?!?!

Här är det hemskt mycket måndag i meningen.. bääää är det här verkligen skoj...

Är dock hemskt nöjd över att jag tankade ner Firefox - så mycket smidigare med tabbar istället för burtitretton fönster öppna samtidigt...

• Sister of the Night

Jo, jag ska.... men jag väntar ett viktigt samtal först.
    Världen blir lite hallucinogen när man sovit för lite, har du tänkte på det? :)

Jomen Firefox är bra, har vi också.
    Så är ju den lilla räven så söööööt!
    *Okej, där framkom det tydligt att man är lite kollrig i roten* :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3