• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Lady o Lufsen

Muffins räcker gott!!!
    Jag skojade bara lite...

• viktualia

Skoj att se dig här Snartis!!! *cyberkram*

Nu har mitt jobbesök dragit.. utan att ha ställt nån dum fråga om den konstiga fliken med texten "nu har jag gjort det igen..." ha ha ha ha.... farligt att visa jobbdatorn för nån annan....

• Sister of the Night

Vicks

Nääää De kan ju inte komma där och dregla ner datorn för dig med sina mesfrågor!!
    De måste de ju begripa, bara för att du är på jobbet så kan du ju inte förväntas avstå från BT och The Pladdery Throad Number One, right?! :o

• viktualia

Sis - fniss fniss...

faktiskt var det detektiven som fick mer fakta i vissa mål.. men som sagt.. dregla över MIN dator är ju inte snällt.. även om det leder mig vidare i jobbet.. ha ha...

Hur går det med telefonen?!? har du fortfarande inte fått besked så att du kan sova?!?!?!?

• MuffinsTönt

Men Sis!
    Har du inte fått samtalet ÄN? :o

Jag som trodde att du stannar uppe för att du vill hänga här... :?:D

• Telemarkgrrl

Aaaargh, att vänta på telefonsamtal som inte kommer är fruktansvärt! Till slut tror man att telefonen inte funkar längre så då måste man lyfta på luren för att kolla och sen nojjar man över att samtalet kanske kom just då när man hade luren lyft. :D

• Lady o Lufsen

Och nu är alla mätta och belåtna???

(från det ena till det andra...)

• viktualia

näääääee jag är hungrig som en varg.. men får vänta ett bra tag till på mat... dags att lämna jobbstaden för sovstaden... lång bussresa, en tur till affärn och SEN blir det mat.. inser nu att jag måste äta en frukt... *mot jobbets fruktskål*

simma lugnt!

• MuffinsTönt

Jag käkade alldeles för mkt och alldeles för fort. Har fått kramp! :( Ni vet, sånt som man kan få när man sprunger (me dålig kondis) .

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3