• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Lady o Lufsen

Sister verkar bo i en annan tidszon??? Hon är vaken när vi andra sover och tvärt om...???

Vickan har jag ingen aning om- hon sover kanske???

Var man hittar mig- här på BT!

• Lady o Lufsen

JA!!! Matsked är det ju!

• Lady o Lufsen

Matskedsgumman!!!

(Hon är storasyster till teskedsgumman)

• Lady o Lufsen

Nu lockar TV:n...sov så gott och vi hörs säkert- ha det så himla mysigt när ni går ut!

• Ms K

Gutenmorgen!

Jag har varit kanske världens duktigaste tjej nu på morgonkvisten och promenerat heeeela vägen till jobbet!!!! Uppe med tuppen och en timmes traskande i rask takt! Före frukost!!! Nu jäklar ska här blir hurtbulle av denna matskedsgumman

omsan: Jaaaa, jag har fått det till 4??? Ska bli så kul!

• MuffinsTönt

Morrn morrn!

Sååå glad idag. Kom på att imorrn ska jag fika med mina kompisar. Då ska jag nog KRÄVA att vi ska till Esressohouse så jag kan dricka mitt favoritkaffe. ICV!! *muums*

ojk på er! :D:p

• Oms

sådär, nu har jag bokat för 4 personer på fredag efter kl 12. hoppas nu att alla kan!

det ska bli jättekul (och gott)!

jag kan inte ha världens längsta lunch men om vi träffas där lite efter 12 så kan jag luncha i 1-1½ timme ungefär innan jag måste krypa ned till jobbet igen:)

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!

Här har det ätits en stoooooor hotellfrukost så jag känner mig mer som en soppslevsgumma än något annat. Tyvärr hade dom bara pannkakor och inte våfflor men gott var det.

På tal om glass så tycker jag att Häagen-Dazs är den suveränt godaste glassen. Den där med vaniljglass, kolasås och bitar av brownies - yummi!

Välkomstkramar till L&L förresten!!!

:p:p:p

• viktualia

GodmÖRning...

Vickan landade på jobbstolen för en stund sedan men har fastnat i ett ANNAT forum än BT... där jag diskuterar kyrkan på korsen och tvärsen.. jag är kyrklig av mig om nån missat det... *puh* NÄR ska jag hinna jobba då?!?!

Omsan - förutsatt att Pela blir frisk så blir vi 4. Jag tror att vi får avvakta om exakt tidpunkt tills vi vet om hon kommer eller inte. För OM hon inte skulle vara med , kan i alla fall jag träffa er lite tidigare än typ 12.15 eller vad det skulle bli. Men jättebra att du bokade bord! Heja heja!

Och Matskedsgumman (vilket BRAAAAAAAAA smeknamn) - det ska bli superskoj att ses IRL!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3