• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Lady o Lufsen

Tack för att jag fick spendera en kul eftermiddag o kväll med er alla!!!

Ingen nämd, ingen glömd!

Ni är för söta!

Sov gott och vi hörs kanske- jag kommer in o våldgästar snart igen...

• Oms

tv-apparater och glass... vilka diskussioner ni har här när en annan chillar i soffan o kikar på ER och prisonbreak... hur kan ni missa de programmen?

har jobbat massor idag och kommer göra det imorgon oxå, kikar förbi o säger hej om jag hinner...

Vickan - vilka blir vi på fredag? du jag Ms K och Pela eller? några fler? jag var förbi i lördags men då var det stängt, ngn vattenskada eller nåt, de hade de öpper ikväll igen såg jag så jag ringer imorgon och bokar bord, för 4?

• Lady o Lufsen

Mäh, har ni hemliga träffar??

Vad spännande

Delger ni oss andra vad som händer o sker i utelivet för vi är så upptagna här...

• Oms

Ladyn- vi som bor el jobbar i sthlm träffas när vi kan - som sagt vi har ett liv även utanför Bt;):D

• Oms

skulle inte du gå o sova?;) om inte så e jag nog här en stund till... och du... Hej förresten - fick tydigen en blackout o glömde hälsa *skyller på hårt arbete*

• Lady o Lufsen

Det var i alla fall inte jag som skulle gå o sova MSK skulle ju sova och det var henne jag sa god natt till...

Du är ursäktad- för den här gången...

Själv ska jag, snart men inte än, gå o sova...

• Lady o Lufsen

...Ms K menar jag ju! MSK kan ju vara någon förkortning för...ja, inte vet jag.

• Oms

MSK är definitivt en förkortning - kan bara inte komma på för vad...hmmm, var e sis o vickan när man behöver dem...

Ladyn - vart hittar man dig ngnstans?

• Oms

men det är väl matsked det står för va? haha

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3