• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Fniss fniss.. jag har knipit en och annan tjuvläsare förut.. he he he he he....

Lady o Lufsen - känn dig välkommen till pladdertrådarnas pladdertråd.. hi hi....

• Snart så....

tja brudar,

Fullt upp på jobbet, fått flera nya tunga konton/kunder efter säljarna som fick sluta. Puhhh tur att det är kunder med roliga/bra produkter :)

En kusin från spanien var i Sverige under helgen och det var superkul att träffa honom. Frågade om några av de yngre kusinerna skulle tänka sig komma på vårt bröllop och det trodde han till 99% :D
    Ojjj då blir det till att planera om ganska mkt, tur att de pratar bra engelska och många av familjen/vänner har pluggat spanska.

• Lady o Lufsen

Allt på topp med Lady idag, sister...
    Ledig, utvilad och full med vårkänslor!

Aha...synd att det inte var samma sorts porr som jag tänkte på... Men inredning kan ju vara minst lika upphetsande...kanske...vad vet en Lady om sånt...?

• MuffinsTönt

Amen, jag menar Inte porrmejlen. Utan Vickis hemlismejl ang telesamtalet. *putar med underläppen* ;):D

Eller är det samma sak? :o

• MuffinsTönt

Har vi fått en Lady i tråden? :o

Hello (my) Lady! ;):D

• Lady o Lufsen

Åh, hello yourself, Muffins Geek (??)

• Sister of the Night

Muffins Geek :D :D :D :D :D

Nämen Muffin, inte tror du Vickan blir triggad av samma typ av nördporr som jag och Tellis inte :D :D :D

*tröstar Muffin och petar in den putande läppen igen*

Tja Snartis!! :) *vinkar*

Lady - åh, vårkänslor! :) Ja, visst har det ljusnat en aningens anings ute nu...?

• Snart så....

*vinkar tillbaka* hej sis

• MuffinsTönt

Hahaha!
    Va hemsk det låter. *geeeeeek* :D:D:D:D
    *tööööönt* Låter definitivt bättre! :D

Äh, muffins räcker kort o gott. ;)

• Sister of the Night

muffins = flicka i fin form U know ;) :) :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3